/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
NOTESBOOK
Fra : bjs1948
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 20-12-10 23:05

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MED EN RECOVERY CD TIL EN HP OMNIBOOK XE4500 MED XP PROFESSIONEL

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-12-10 06:32

NEJ

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-12-10 06:32

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-12-10 08:33

DET KAN FORHANDLEREN VEL?

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 21-12-10 09:08

nej det kan han ikke kloge åge hvorfor tror du at jeg skriver her

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 21-12-10 11:03

Din bidske kommentar til "kortoververden" skal nok give andre medlemmer lyst til at hjælpe!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-12-10 13:20

Sikke dog et stakkels fjols.

Først og fremmest, så er dit spørgsmål skrevet med Caps lock (Dårlig stil) det er skidt formuleret "Er der nogen der kan.." dette er jo umuligt at svare på, da ingen kan udtale sig på andres vegne.

Derudover er det din forhandlers pligt at kunne skaffe den slags, med mindre det er fordi du har smidt den medfølgende cd væk, men det fremgår ikke af dit spørgsmål, så derfor må svarene jo nødvendigvis blive tilsvarende mangelfulde.

Iøvrigt viser det sig jo, at 8 ud af 10 spørgere i dette forum IKKE har spurgt relevante forhandlere, måske fordi man så skal bevæge sig ud af døren, derfor kune svaret for såvidt være dækkende.

At du så bliver flabet når man fremkommer med et forsøg på et svar viser bare at du sandsynligvis ikke er ret gammel, og så skulle du måske holde dig fra at pille ved ting du ikke har forstand på, eller i det mindste sørge for at du HAR en recovery inden du forsøger.

FJOLS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-10 14:11

- Ubesvarede 6
- Besvarede 5
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 18

Nu har du haft problemer med 3 forskellige "defekte" notebooks i løbet af en uge....

Dine spørgsmål gider du dårligt at deltage i....

Samler du på dem (eller "køber" du dem billigt) - det lyder lidt usandsynligt at ALLE dine notebooks er defekte

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 22-12-10 08:47

til kortoververden, inden du kalder nogen fjols så synes du skulle lære at stave først, og jeg er desværre ikke så rig at jeg kan købe alt nyt, og når man køber noget brugt så er det ikke altid man for alt tilbehør med, og da det har været nødvendigt at skifte harddisk er den preinstallerede software væk hvis det ellers kommer dig ved, du kunne jo også bare ignorere mit spørgsmål men det er vist så du har anført noget med alderen at gøre. du må være et pattebarn.

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 22-12-10 08:51

førøvrigt kortoververden over 2500 ikke godkendte svar siger vel lidt om din seriøsitet ikke

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 22-12-10 08:54

til refi, det ser måske underligt ud men de to af dem er ikke mine egne og som du kan se er der givet point for et svar

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-12-10 11:08

Kære lille ven. Der mangler ET n i mit indlæg det kan dårligt kaldes en stavefejl men er vel mere en tastefejl. Derimod burde du tale med din lærer om at få hjælp med din stavning

Kommentar
Fra : bjs1948

Dato : 22-12-10 13:18

jeg kunne sikkert være både far og farfar til dig din snothvalp

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-12-10 13:40

Hvis du er så gammel skulle man tro, at du havde lært almindelig høflig omgangstone samt dansk retskrivning. Ingen af delene synes at være tilfældet men måske er det blot demensen der trykker. Du må jo nærme dig 90

Annuller spørgsmålet
Fra : bjs1948

Dato : 22-12-10 13:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
og en masse underlødige angreb