/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Jule rammer til Jule kort
Fra : Douink
Vist : 4740 gange
50 point
Dato : 20-12-10 21:07

Hejsa alle sammen.
Jeg har fået taget nogle søde billeder af børnene. men kunne godt tænke mig at lave jule rammer om et af dem. Findes der sådan noget i Photoshop eller Paintshop pro. Hvis ikke må det også godt være på nettet.
Har google lidt. men syntes ikke jeg finder det jeg søger. Kan være i lige har søgeordet på engelsk så det giver bedre resultat.

Håber en kan hjælpe..

Med Venlig Hilsen

/ Douink

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-10 21:11
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-12-10 21:45
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-10 21:48
Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 21-12-10 16:14

Har du en ide om hvad rammen skal bestå af?
Gran, nisser eller hvad?

Jeg har nogle rammer i eps format, som kan skaleres og som er i højopløsning.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : SørenS

Dato : 26-12-10 18:28

Du kan også bruge et par kr. og finde dem på http://www.123rf.com/ her kan du søge blandt 8 mill.
billeder og illustrationer , så her skal du nok finde et der passer dig.

Venligst, Søren
http://www.DanskeFotoLink.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 31-12-10 15:48

Tak for svaret Klaudi. Brugte en du linkede til.. Nytårs hilsner til jer alle!!