/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows sikkerhedskopiering
Fra : okjk
Vist : 1746 gange
100 point
Dato : 20-12-10 17:47

Pludselig kan jeg ikke sikkerhedskopiere i windows 7 det kører normalt automatisk hver søndag med kopi til ekstern HD - men nu kommer der fejlmeddelse lige før den er færdig med kopien.
Der står fejlkode: 0x81000037.
Og at der opstod en fejl under læsning fra et øjebliksbillede på en af de diskenheder der sikkerhedskopieres.

( hvor havde det været dejligt hvis man kunne vedhæfte et billede der viser fejlelmeddelsen )

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-10 17:57

Citat
hvor havde det været dejligt hvis man kunne vedhæfte et billede der viser fejlelmeddelsen

PRINT SCREEN og læg det over i PAINT
og læg det op her
http://www.gratisimage.dk/

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 20-12-10 17:58

Hej

Prøv at deaktivere dit virus program, eller vær sikker det ikke scanner/kører samtidig.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-10 18:05

Har du overvejet at bruge denne, den laver backup ON THE FLY
http://www.goodsync.com/da/

Medmindre du mener backup af dit styresystem

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 20-12-10 18:56
Kommentar
Fra : okjk

Dato : 20-12-10 19:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-10 19:03
Kommentar
Fra : okjk

Dato : 20-12-10 19:18
Kommentar
Fra : okjk

Dato : 20-12-10 19:21

Nu lykkedes det vist at få et link til fejlmeddelsen.

nonore - nej desværre bruger TDCs mulighed - men det er kun til dokumenter osv.
Vil bruge den mulighed der er indbygget i win7 hvor også systemfiler m.m. sikkerhedskopieres.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-10 20:06

Citat
nonore - nej desværre bruger TDCs mulighed - men det er kun til dokumenter osv.

Citat
Vil bruge den mulighed der er indbygget i win7 hvor også systemfiler m.m. sikkerhedskopieres.

Øhhh hvortil og kan du gendanne dit system fra en skive?

Brug Acronis = der er sikkert andre der kan vise/ PEGE dig den rette vej
efter hvad jeg har hørt, ligger DEN på Hirens boot disk = gratis...?

Samt? hvad du måske tror`er en sikkerhedskopi = IKKE er en ægte backup
af dit system, men bare en såkaldt gendannelse af samme = systemfiler..
Som på intet tidspunkt er det samme.
Lidt at tænke på...

Men det kan andre bedre vejlede dig med.?

Spørg evyind??
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89494
eller E.C han kender vist til genoprettelse af?
OG KOMMER IKKE MED 1 vild ledende forklaring! der måske kan opstå.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-12-10 20:09

Citat
der måske kan opstå.

Herinde

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 20-12-10 20:16

No more - Det bestemmer man selv i mit tilfældt til ekstern HD.
Acronis siger du - sorry jeg er ikke ude efter et andet/nyt system - vil gerne have mit nuværende til at køre igen - har virket fint i snart et år.

Annuller spørgsmålet
Fra : okjk

Dato : 20-03-11 13:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål