/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Lægge en powerpointfil (.pps)på facebook
Fra : barrett
Vist : 1119 gange
300 point
Dato : 19-12-10 19:46

Er der nogen ved om man kan lægge en powerpointfil (.pps) på sin væg på facebook?

Mvh
Barrett

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 19-12-10 19:47

Hvis ikke, kan den så koverteres om til et format der kan vha et gratis program?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 19:48
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-12-10 20:20

Du kan gemme filen i andre formater og prøve det af i praksis.

Klike på "globusen" og vælg gemsom, så er der et hav af formater.

Jeg ved dog ikke hvilke formater FB understøtter.

vh Ben

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 19-12-10 20:28

Hej nomore
Med iSpring kan jeg ikke gemme den i et format facebook understøtter - såvidt jeg har kunnet finde ud af.

Hej Benjamin.Hansen
Jeg ved ikke hvilken globus det er du taler om, kunne gætte på at du bruger 2007-version.
Min powerpoint er 2003 og der er ingen globus.
vh Barrett

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-12-10 20:30

Ganske korrekt er det i 2007.
vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-10 20:57

Hvorfor ikke lægge det ind på Youtube.com... der er mange på fb, der lægger link ind derfra

Hvis du vælger at bruge ww.youtube.com skal du lige være forberedt på at det tager en halv krig
at uploade til siden - mere så du ikke giver op undervejs -

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 19-12-10 22:08

Det er en julehilsen jeg har lavet til min familie og nogle venner i powerpoint.
Jeg kender ikke så meget til YouTube men jeg formoder at hvis jeg lægger den der, så vil alle i verden kunne se den - er det ikke korrekt?
Og det er jeg ikke interesseret i.
vh barrett

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 22:43

Citat
så vil alle i verden kunne se den - er det ikke korrekt?

Du kan bare holde den skjult = kun for venner.

Ellers kan du uploade den her, kræver du laver et login, men alle, eller bare få, kan dele med dig
og så er det gratis.
http://www.4shared.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-10 23:38

Jeg ville nu ikke bekymre mig om at hele verdenen kan se din hilsen på youtube, der er så meget på den side, så det vil da være pudsigt at man lige skulle falde over den

Og os på kandu vil da ikke bemærke noget, da vi kun kender dig under nickname

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 21-12-10 02:14

Jeg har nu oprettet mig på yoytube, men der kan man ikke bruge .ppsfiler (Powerpoint)

Jeg har så oprettet på http://www.4shared.com Og kan også her sagtens uploade filen, men så kan jeg ikke finde ud af mere. Jeg kan se jeg kan lægge linket ud på facebook, det prøvede jeg så, men så kommer jeg tilbage til den side hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Jeg kan se filen men det hjælper ikke at dobbeltklikke på den.
Og alle dem der skal se den - hvis det altså kommer til at virke - skal de så også have lavet et login?
mv Barrett

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 21-12-10 02:24

Jeg har søgt på Google om man kan lægge powerpoint ind på youtube men alt hvad jeg finder gåt på at lægge en film FRA youtube og IND iI Powerpoint.
Det jeg søger er jo desværre det modsatte - jeg vil have en ppowerpoint ind på yutube
det er noget øv
vh BARRETT

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 08:38

Du kan bruge dette program til at konvertere PPS filen til WMV formate, som kan uploades på YT
http://www.effectmatrix.com/PowerPoint-Video-Converter/Free-PowerPoint-Video-Converter.htm

Denne her har jeg lavet med ovenstående prg og uploadet
http://www.youtube.com/watch?v=LyomnvuQSu8

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-11 20:36

Hallooo er der nogen hjemme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-11 18:19

Man skal da endelig ikke reagere