/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
læsebriller
Fra : pifo
Vist : 1552 gange
50 point
Dato : 18-12-10 18:08

jeg køber ofte billige læsebriller i Tigerbutikkerne, på apoteket eller i supermarkedet. Priserne svinger vel fra 20-100 kr for et par. Jeg kan lide at købe i forskellige farver, så det matcher tøj og humør

Kan man købe dem på nettet et sted? Det kunne da være dejligt, hvis man kunne finde et stort udvalg og bare bestille hjemme fra sofaen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-10 18:10

prøv google

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-12-10 18:23

Tak Tell - det kendte jeg slet ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-10 18:38

Ellers kan jeg da gå rundt og prøve de forskellige modeller og sende dem til dig.

Ps. Jeg ser godt ud i alle briller, der er stærke nok.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 18:40

Det er nok ikke noget for dig, pifo, da brillerne er dyrere end i Tigerbutikkerme, f.eks

- Men måske også bedre ?

Min kone køber altid briller hos Louis Nielsen

http://www.louisnielsen.dk/briller/

Før handlede hun i Synoptik, men Louis Nielsen er meget billigere, og de har en god service.

Men ikke ligefrem 10-20 kroners briller ...

Jørn

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-12-10 19:49

Det er altså et godt tilbud, Eyvind. Det er sgu rart at have gode venner her på Kandu

Ok, Jørn, de må gerne koste mere end 20 kr. Men måske helst under 100 kr pr par....

Måske findes det slet ikke i Danmark? Måske skal jeg lede efter engelske sites?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-10 20:12

Citat
Det kunne da være dejligt, hvis man kunne finde et stort udvalg og bare bestille hjemme fra sofaen

Ja med fragt og eks. m.m. kan de koste multo i forhold til tankens, nettos, aldis m.fl.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-10 21:10

Jeg har også handlet hos Louis Nielsen.... jeg var ikke tilfreds, hverken med brillen eller med betjeningen

Glassene var sat omvendt i... og de gad ikke tjekke efter da jeg sagde at jeg ikke kunne bruge dem...

Så det er nok med den forretning som med så mange andre...en forretning kan være god og en anden noget værre møj

Dette er ikke lige de briller du søger, men stadige billige

http://www.monkeyglasses.com/Briller/Damebriller.html

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 19-12-10 09:28

Sikkert helt rigtigt hvad Nordsted1 siger

At nogle butikker, indenfor samme butiks-kæde, samt betjeningen i disse butikker er forskellige.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-12-10 11:22
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-12-10 11:36
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-10 12:07
Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 29-12-10 17:21

Tak for svaret katekismus.