/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bondegårdsdyr, hvor?
Fra : Dext
Vist : 970 gange
65 point
Dato : 18-12-10 12:43

Hej

Har købt en bondegård og en gaveæske med traktorer, bondemænd, hergn osv. til sønnike i julegave.

Men ingen dyr er med til nogen af pakkerne, så hvor kan jeg købe sådan nogle? Synes jeg har været mange butikker igennem. Det eneste de har er nogle af mærket Schleich( tror jeg) men det er til 3 stk. for 100, og det bliver hurtig dyrt når der skal være lidt forskelligt. Og en website er nok ved at være i sidste udkald med hensyn til levering osv..

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 12:58

Kender godt de dyr, som du omtaler - dyre, men utroligt livagtige !

Prøv ellers i Tiger, der tit har poser med bondegårdsdyr til 10-20 kroner.

http://www.tiger.dk/

Eller Søstrene Grene, som også har, ind immellem
http://www.grenes.dk/

Eller en butik i Glostrup Centret kaldet "Basaren" - Der har de mange billige dyr.

Der er også sådan en butik i Ishøj Centret.
Den kaldes vist "Regnbuen"

Jørn

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 13:09

Pernille på 1. sal købte nogle i NETTO, for et par år siden
http://pernillepaa1.blogspot.com/2009_09_01_archive.html

Men prøv, om de stadig har de NETTO - Dyr, det kunne jo være ...

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 18-12-10 13:09

Ja det kunne jo være en mulighed, må jeg lige kigge nærmere på.. Glemte lige at skrive område, er fra Herning områden så der er lidt langt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-10 13:40

Dem man køber enkeltvis er som regel store. Så måske skal du lige se på størrelsesforholdet - alt efter hvad du har købt.

Det findes nogle pakker med flere på een gang her:

http://speed-toys.dk/shop/bondegaardsdyr-230c1.html

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-12-10 15:02
Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 17:22

SCHLEICH er et tysk kvalitetsmærke, som fremstiller håndmalede figurer i suveræn kvalitet. Alle Schleich figurer er fremstillet uden farlige tilsætningsstoffer og er med deres mange fine detaljer meget livagtige og virkelighedstro og passer lige i en barnehånd. En samling af Schleich figurer vil både give barnet mulighed for at lære, lege og samtidig slippe fantasien løs.

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=217

Du kunne jo også holde dig til Schleich, da de faktisk er meget mere naturtro, og lavet af et bedre materiale ...

Lade være med at købe så mange, og supplerer bondegårds-bestanden i løbet af året ...

Bog & íde har dem også ...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-10 17:37

Kig lige på størrelsen af SCHLEICH - inden du bestemmer dig.

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 18-12-10 19:40

Skal ikke have schleich, de er og bliver for dyre..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-12-10 19:43

I forhold til dem jeg så i Kvickly idag. Så er dem som Piaskov har fundet - absolut meget flottere og det er nogenlunde samme pris.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 19:50

Er der ikke en Tiger og en Søstrene Grene i Herning?

Det syntes jeg da ...
Er ganske vist mange år siden jeg sidst var i byen ...

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 18-12-10 21:43

Ellers snup de flotte fra Pia Skov,
som Smuller54 anbefaler ...
Det er da soleklart ...