/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Regeringen har været en fiasko
Fra : PeterTheisen
Vist : 578 gange
10 point
Dato : 18-12-10 06:59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-10 07:21

javel

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-12-10 07:25

Er regeringer generelt ikke fiaskoer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-10 08:26

Citat
Regeringen har været en fiasko

Tja - briller og høreapparater løser mange problemer

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-10 08:55

1 det var kun blevet være med en SR
2 det økonormerne siger FYR FLERE OFFENLIGE ANSATTE og omstykturer sektoren

det er lidt svært (da disse bestemmer om du skal finde nyt arbejde efter et valg) og at fagforeningerne slå hællene i

1. fyr alle på hospitalet og start forfra. fyr alle i kommunerne og start for fra.
2 en direktør med sans for virksomheds struktur ledere som er uddannet til styring og planlægning økonomi ansatte til at holde styr på økonomien på de forskellige afdellinger og uddannet sekretære til det som de er gode til. og læger laver læge arbejde og sygeplejesker som laver det de er uddanet til

og ikke som idag hvor der sider folk som "ingen" belæg har for at styre dette (læger mf laver alt andet som de ikke er uddannet til)

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 18-12-10 09:21

Citat
Tja - briller og høreapparater løser mange problemer

Hvad mener du med det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-10 09:39

Jeg mener....

Det kommer helt an på ørerne der lytter og øjnene der ser

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 18-12-10 09:49

Politik kan IKKE diskuteres - det kan KUN debateres....

ALLE har ret i det de selv TROR på

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 18-12-10 10:11

Tak for svaret refi.