/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS tone ændring HTC ændring
Fra : squig
Vist : 1806 gange
55 point
Dato : 17-12-10 23:42

Hej, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at ændre mit sms tone på min HTC Desire HD?
Kan jeg få en forklaring eller et link til hvordan man gør det, hvis det kan lade sig gøre!!

mvh Mikkel

Kommentar
Fra : squig

Dato : 17-12-10 23:45

Manglede lige at skrive, min ide med spørgsmålet er at skifte tonen til et mp3 fil som jeg har liggende på mit hukommelseskort!!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-12-10 00:53

Det skal du gøre vi dit Musik program
http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_Desire/100629_Desire_HTC_UM_Danish.pdf

HTC tilføjer ikke musik filer til dine ringetoner som, andre telefoner. Det sker via din Musik arspiller.

Prøv at se på side 167 i den vedlagt manual.

vh Ben

Kommentar
Fra : squig

Dato : 18-12-10 01:06

Kender du så også et lækkert program til at afspille musik med???
Jeg har overført en masse mapper til min telefon med musik, men kan ikke gå ind og oprette afspilningslister hvor det er mappevis! virkelig irriterende!!!

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 18-12-10 11:43

kan se man kan få winAMP.. ved det godt til pc. har ikke tjekket det på tlf endnu

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 18-12-10 14:53

Næste gør man på alle mobiltelefoner følgende:
-Menu
-profiler
-vælger normal :Tilpas::::::::::::signal ved besked(ellersms)
her kan man ændre tonen..

jeg kan ikke husk om det er det samme med HTC