/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Microsoft
Fra : stratton
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 17-12-10 17:09

når jeg trykker start og derefter søg kan jeg kun få en side uden tekst, kan derfor ikke kommer videre i mit arbejde, skal søge slettede programmer

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-10 17:26

hvilken version af windows taler vi om?

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-10 17:28

Det ved Jørn IKKE

Kommentar
Fra : stratton

Dato : 17-12-10 17:37

Xp

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-10 18:04

Det undrer mig at duikke kan se noget - er der intet felt du kan skrive i?

Er det er original version af XP eller en piartkopi? hvis det er en piratkopi, er det derfor du ikke kan se noget!

Prøv at gendanne computeren som dne har været tidligere, måske får du muligheden der!

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-10 22:06

Det lyder nærmest som Vista, og er det det så skriv oppe i toppen til højre

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-12-10 17:15

Hvad mener du med at søge efter 'slettede programmer' ?
Afinstalleret eller de programmer du er kommet til at slette via stifinderen ?

Kommentar
Fra : stratton

Dato : 18-12-10 18:06

jeg vil ind så jeg kan gendanne mine programmer, mit gendanprogram (accessory) er også væk, og der er kommet sonic aktivation module også, hvor jeg skal sætte en cd i, har aldrig haft det problem, det er en original windows xp jeg har, jeg har læst at jeg kan finde mine slettede programmer under SØG i filer, men den tekst er altså væk, det hele startede for ca 10 dage siden, ellers har der ikke været noget galt, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 23:15

Åben kommandopromt, lan du ikke åbne den gennem start så ligger den i
C:\WINDOWS\system32 = CMD
Kør kommandoen sfc/ scannow evntuelt sfc/ scannow/ fix og klik ENTER

Du skal have din XP cd i drevet, ellers virker det ikke.
Nogle mener at sikkerheds pakker skal fjernes først, men prøv
det retter samlige fejl og mangler i dit styresystem

Du kan også gøre ved at boote fra din CD, resultatet er det samme.

Læg mærke til, at det tager lang tid.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 23:17

NB: det redder ikke gamle programmer, kun Windows, men når det så virker normalt igen
kan du jo lede efter det, som du ikke kan finde nu.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-12-10 23:19

Citat
hvis det er en piratkopi, er det derfor du ikke kan se noget!

Kun hvis den har overskredet de 30 dage man har til at aktivere den, men så plejer man jo slet ikke at kunne komme ind på sin pc.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 21-12-10 17:31

Søg efter filen 'rstrui.exe' så finder du gendan programmet

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 23-12-10 12:10

Citat
Søg efter filen 'rstrui.exe' så finder du gendan programmet

Citat
når jeg trykker start og derefter søg kan jeg kun få en side uden tekst

Godkendelse af svar
Fra : stratton

Dato : 28-12-10 13:55

Tak for svaret nomore.men jeg har desværre slettet Backup(D:), kan derfor ikke komme videre....