/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
DivX Problemer?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 674 gange
54 point
Dato : 17-12-10 15:48

Hej.

Jeg har længe haft problemer med DivX og jeg har altid prøvet at gøre som der står og opdatere det til den nyeste version men ligemeget hvad jeg gør så siger den det samme. Jeg vil gerne se en jule film online som er på denne hjemmeside:

http://www.moviewatch.in/external.php?title=An+Accidental+Christmas&url=aHR0cDovL3d3dy5kaXZ4bW92aWVzaGFyZS5jb20vZmlsZS5waHA/ZmlsbT0yMzM4MA==&domain=ZGl2eG1vdmllc2hhcmUuY29t&loggedin=0

Men når jeg trykker play skriver den: You Must Install The Latest Version Of DivX Player To play This Video. Click Here To Install: DivX Player V2.1

Når jeg trykker på det og installere den siger den stadig det samme. Er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan se den online.

Glædelig Jul alle sammen :D

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:08

Fjerne programmet og ryd op med denne, og prøv igen.
http://www.wisecleaner.com/wiseregistrycleanerfree.html

Der står også du kan bruge VLC player istedet for + du skal indstallere deres plugin
Citat
You can install VLC player to watch this movie in HD

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:21

Mener jeg engang prøvede samme side, og opgav at se noget på.
Desuden er deres toolbar vist ikke en af nettets bedste at have på sin pc.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 17-12-10 18:38

Jeg har VLC Player. Det er det jeg altid bruger til at høre musik og se film på. Men det på nettet har ikke noget med VLC player at gøre det er kun hvis man skal have filmen ned på cmputeren og det skal jeg ikke jeg skal bare se den online og derfor skal jeg have DivX iorden.

Jeg har gode programmer som rydder op i min com som: Ccleaner, Avast og Advanced SystemCare.
De har altid virker hos mig og på min gamle computer kunne jeg sagtens se de film med DivX, derfor jeg ikke forstår hvad probelmet er.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 19:20

OK: så kan jeg ikke være til mere hjælp.
Citat
derfor skal jeg have DivX iorden

Har du tænkt på en pro?
Og du har vel ikke X`et noget af i din firewall/ system, der forhindrer opdatering af samme.

Håber du får det til at virke - igen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 19:33

Kan så lige nævne, at det virker på min pc...
Du skal give divers tilladelser for Divx og Google ? bare en hurtig gennemgang
samt noget der hedder // clickpato

Nå, men nu gendanner jeg lige systemet da jeg vil have skidtet
Et par screens
http://www.gratisimage.dk/image-7C66_4D0BAFD4.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-DCE4_4D0BAFD4.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 19:35

Især Google UPDATE kommer hver gang jeg skal på nettet NU

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 19:36

NB: har du prøvet siden
http://stagevu.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-10 20:17

Afinstaller DivX codec og player, hent og installer K-Lite coeds pakke i stedet for:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
allerede i starten af installationen får du mulighed for at fravælge Media Player Classic som er i pakken, gør du det så benyttes din standard player til afspilning, det er flere år siden at jeg byttede DivX ud med codecs pakken som indeholder alt hvad du kan få brug for, se herunder hvad der er i pakken
Citat
Features of K-Lite Codec Pack 6.6.6 FULL version :

• Player:
- Media Player Classic Homecinema [version 1.4.2764]
- Media Player Classic Homecinema [version 1.2.1008.0]
• ffdshow:
- ffdshow [revision 3651]
- ffdshow VFW interface
• DirectShow video decoding filters:
- XviD [version 1.3.0 build 2010-12-07]
- DivX H.264 [version 8.2.0.26]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- MPEG-2 (Cyberlink) [version 8.4.0.1014]
- MPEG-2 (Gabest) [version 1.0.0.4]
• DirectShow audio decoding filters:
- AC3/DTS/LPCM/MP1/MP2 (AC3Filter) [version 1.63b]
- Vorbis (CoreVorbis) [version 1.1.0.79]
- AAC (MONOGRAM) [version 0.9.6.0]
• DirectShow audio parsers:
- FLAC (madFLAC) [version 1.8]
- WavPack (CoreWavPack) [version 1.1.1]
- MusePack (MONOGRAM) [version 0.9.2.0 | 0.4.0.0]
- Monkey's Audio (DCoder) [version 1.0]
- OptimFROG (RadLight) [version 1.0.0.1]
- AMR (MONOGRAM) [version 1.0.1.0]
- DC-Bass Source [version 1.2.0]
- AC3/DTS Source (AC3File) [version 0.7b]
• DirectShow source filters:
- Haali Media Splitter [version 1.10.120.15]
- AVI splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- MP4 splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- Matroska splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- Ogg splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- MPEG PS/TS splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- FLV splitter (Gabest) [version 1.3.1748.0]
- CDXA Reader (Gabest) [version 1.3.1748.0]
• DirectShow subtitle filter:
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.39.5.3]
- DirectVobSub (a.k.a. VSFilter) [version 2.33]
• Other filters:
- Haali Video Renderer [version 1.9.42.1]
• VFW video codecs:
- XviD [version 1.2.2]
- On2 VP7 [version 7.0.10.0]
- huffyuv [version 2.1.1 CCE Patch 0.2.5]
- YV12 (Helix) [version 1.2]
• ACM audio codecs:
- MP3 (LAME) [version 3.98.2]
- AC3ACM [version 1.5]
• Tools:
- Codec Tweak Tool [version 4.4.4]
- Win7DSFilterTweaker [version 3.1]
- MediaInfo Lite [version 0.7.31]
- VobSubStrip [version 0.11]
- GraphStudio [version 0.3.2.0]
- Haali Muxer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 21:07

Dato : 17-12-10 20:17

Citat
Har DU ærlig TALT selv afprøvet siden =????
LÆS HVAD DER SPØRGES OM

At der er Divx eller EJ i Klite = du skal STADIG opdatere (spørger skal)
SAMT installere en fande_s_ masse (browser/ BARS/ plugins)

Prøv siden og kom med relavante SVAR
Eller smid din Firewall væk og prøv igen = jeg gjorde det og kunne se filmen
--
KAN _ DU

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 21:07

TØR DU

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-10 21:27

Citat
TØR DU
nej jeg er godt tilfreds med K-Lite pakken som har DivX indbygget sammen med mange andre codecs

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 18-12-10 01:17

Citat
Et par screens
http://www.gratisimage.dk/image-7C66_4D0BAFD4.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-DCE4_4D0BAFD4.jpg

Det ligner det gamle windows? Jeg har vista.

Jeg har nu prøvet at slette alt (Xvid og DivX) og så genstartede jeg min computer og installerede K-Lite_Codec_Pack_666_Full ...

Jeg gik ind på linket og den sagde fuldstændig det samme som før. Jeg trykkede på den igen for at se hvad der ville ske hvis jeg installerede DivX og så installerrede den også ClickPotato.. Jeg prøvede linket IGEN. Og det virker stadig ikke.

Hvis min firewall blokere det så har jeg ingen idé om hvordan hvad det er der kan være X'et?.

Jeg har opdateret alt jeg har efter hvad jeg kan se.

Citat
Har du tænkt på en pro?

Hvis du mener en professionel til at kigge på problemet så er svaret nej.. Jeg har ikke råd til noget professionel hjælp.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 54 point
Dato : 18-12-10 10:46

Jeg kan heller ikke se film på den side, kender du nogen som kan? Jeg ville være meget forsigtig med at installere noget med en masse toolbars (og måske andet skidt) fra sider jeg ikke har 100% tillid til, så mit forslag vil være: Find en anden side til at se film på

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 18-12-10 12:57

Jeg installere ikke nogle toolbars. Dem klikker jeg altid af så jeg ikke henter dem. og hvis jeg får dem hentet sletter jeg dem altid med det samme og tjekker min computer for virus eller andet.

Jeg har fundet så mange film hvor man kun kan se dem i divx web playeren. Nogle af filmene er ikke i danmark og nogle af dem kommer aldrig til danmark. Så derfor er de sværer at finde.. Jeg fandt den endelig samt nogle andre men kan ikke se dem. Det irriterer mig bare en del..

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 19-12-10 03:46

Tak for svaret o.v.n.. Det var desværre ingen der gav det svar der skulle til for at jeg kunne få det til at virke. Så nu vil jeg prøve at se hvad jeg ellers kan finde. :) Tak. Og Glædelig Jul.