/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
office Puslespil?
Fra : return
Vist : 1719 gange
300 point
Dato : 17-12-10 15:21

hej

nogen der ved hvordan man lige laver et Puslespil
ud af feks et af sine egne billeder man har sat ind i sit office dokument

det jeg spørger om er hvordan man skiller sit billede af og får lavet sit Puslespil

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:00
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:01
Kommentar
Fra : return

Dato : 17-12-10 17:05

ok
prøver lige igen

jeg har et billede jeg vil sætte ind i word office 2007 og billedet vil jeg så gerne kunne lave til et
Puslespil ved at man klipper det i forskellige dele ( ved det kan lade sig gøre) og så kan men så samle det igen nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-12-10 17:09
Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 300 point
Dato : 17-12-10 18:29

På Dansk med forbehold`
Vælge et billede, du ønsker at blive til et puslespil. Download dette billede fra online eller oprette en digital kopi
på din computer <http://www.ehow.com/computers/>.
Lancere MS Word og starte et nyt tomt dokument.
Vælg "Indsæt" fra værktøjslinjen øverst på skærmen. Klik på "Billede" og find filen placeringen af dit billede.
Klik på "Indsæt", når du har valgt billedet.
Klik på boksene er placeret langs kanten af billedet. Træk kasserne at ændre billedets størrelse, hvilket gør det større eller
mindre til at passe på siden.
Klik på "Indsæt" fra værktøjslinjen og vælg "figurer." Vælg den firkant under "Basic Shapes".
Klik og træk musen fra øverste venstre hjørne af billedet til nederste højre hjørne. Slip museknappen
at placere dit rektangel.
Vælg "Format" fra værktøjslinjen og vælg "Figurfyld." Vælg "Ingen udfyldning" valgmulighed, så dit rektangel fungerer som en
grænsen for din puslespil.
Vælg "Indsæt" fra værktøjslinjen og klikke på "figurer." Vælg den rette linje fra under "Line" overskrift.
Klik og hold musen nede på ethvert område af billedet. Træk musen for at oprette en kort linje.
Retur til "Shape" menuen og vælge den rette linie igen.
Tilføj en linje, der forbinder den tidligere trukket linje. Dette vil begynde at skabe brikker til puslespillet.
Fortsæt med at tilføje linjer og skabe figurer til dit puslespil. Jo mere figurer, du opretter, jo mere brikker din puslespil
vil have.
Gem og udskriv dine puslespil ud på karton papir.
Skær langs de linjer, du tegnede i MS Word til at oprette din puslespilsbrikker. Udfordringen nogen til at sætte sammen din
hjemmelavet puslespil.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 18:31

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 18-12-10 10:35

Tak for svaret nomore.