/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Standset udvikling ?
Fra : scarlets
Vist : 893 gange
50 point
Dato : 16-12-10 19:29

Det er sandt , at jeg har kvaler med at finde ud af, at placere mine indlæg i de rigtige kategorier. Det gør dem vel ikke mindre lødige eller giver nogen en reel grund til at opføre sig grimt på skrift ?
Findes der nogensinde en sådan grund ?

Nu kommer vi til spørgsmålet - nye læsere kan flux spring på hér :

Hvordan blokerer jeg f.eks. ans, som tydeligvis ikke forstår de indlæg, han konsekvent skriver grimt på ?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-10 19:45

Start med at læse "Kom godt igang" http://www.kandu.dk/faq.aspx

Og med kategorier, kan de fleste brugere finde ud af - og du lærer det nok også en dag.

Og hvis du ønsker at blokkere enkelte brugere, kan det enten gøres på det enkelte spørgsmål, når vedkommende har kommet med en kommentar. Eller også kan du generelt blackliste en bruger totalt, så vedkommende overhovedet ikke kan kommentere dine spørgsmål/tip.

Men at flere af os, måske har været lidt hård ved dig - skyldes at du har været medlem af Kandu siden Medlemsdato : 19-07-2006 og allerede har deltaget med en del spørgsmål/tip.
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 20
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 28
og 8 Tips

har vi forventet at du kendte til brug af siden.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 16-12-10 20:02

Mange tak, det var da et dejligt relevant svar !
Hårde ved mig ?
Nøh, men der er kommet en del kommentarer, som ikke ligefrem står i kø til Nobel-prisen og det er livet for kort til...
Det er ok, man ikke fatter en bønne af andres problematikker, det burde så ikke opildne til tumultagtige scener eller kasten med håbløse kommentarer, det er jo tilladt at spørge pænt, sådan f.eks.: Hvad mente du med det ?
Jeg tror på ligeværdig dialog, på ordspil og sjov, men jeg vil ikke lede under hjertehøjde for at finde nogen, at lege med.

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 16-12-10 20:09

Tak for et dejligt relevant svar IBM760.

Nu havde jeg lige skrevet et fint svar til dig, men det er sandelig blevet væk.
Jeg kan heller ikke finde den samme vej to gange eller kende folk på gaden eller huske, hvilken hunde, som er hvilket køn... Det er en del af mine livsbetingelser.

Man kan altid kan spørge pænt, man behøver ikke kommentere ting, man ikke fatter en bønne af og at jeg tillader mig således at black-liste folk, jeg ikke mener bibringer dialogen nogenform for lys.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-12-10 20:12

Citat
det er jo tilladt at spørge pænt, sådan f.eks.: Hvad mente du med det ?

Når du skriver TIP, stiller du jo ikke et spørgsmål: Der er kun mulighed for at 5 personer kan bedømme dit tip, og hver af dem kan skrive en kommentar.

Hvorimod ved et spørgsmål, kan man opnå det du efterlyser! -

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-12-10 20:16

Scarlets - nu har du allerede misforstået Kandu.

Jeg forventede, at du ønskede en debat (evt. med flere deltagere) - nu har du allerede lukket spørgsmålet, ved at acceptere mit svar.

Normalt lader man spørgsmålet stå et vist antal dage, hvorefter man så accepterer et svar.

Jeg vil fortsat forslå dig, at læse "Kom godt i gang", og følg evt. med på andre spørgsmål.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 16-12-10 20:21

Scarlets, nu ved jeg ikke hvad dine "problemer" nærmere går ud på,
men det findes visse brugere, der er totalt nævenyttige på den u-fede måde ...

Det er en "tradition". Forstå det, hvem der kan ...