/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch sæde HJÆLP
Fra : funny927
Vist : 772 gange
20 point
Dato : 16-12-10 16:48

Hej jeg har lige fået om betrukket mit orginale puch ms50 af en prof....
men nu er det puch skrift ikke bag på sædet mer Hvad kan jeg gør ?:(

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-12-10 16:54

- ta' bussen...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-12-10 17:12
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-12-10 02:46
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 11:00

Citat
Thansen

Det ryger af efter par besøg på sædet.
Men det kan vruges til at klippe ud, og sætte på, for så at lakere bagefter

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-12-10 11:55

Du kunne have fået ham til at sy navnet i en anden farve.........mod en klækkelig merpris.

Fed bike, jeg savner sgu indimellem min.
Jeg købte den i 1970 og kørte 6 år på den, jeg solgte den så til min far som kørte yderligere 15 år på den

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-12-10 13:03

Kode
Det ryger af efter par besøg på sædet.
Men det kan vruges til at klippe ud

Forstår ikke helt. Du foreslår selv selv klæbende papir. Regner du med det holder bedre??
Og du skriver klippe ud. Bogstaverne er enkelktvis? Mener de er beregnet til det.

Er dog imponeret over at man kan får et helt sæde for 299,-.
Og det med tekst.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4624132326&n=-2039455789&pn=-2039730400

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:31

Citat
Forstår ikke helt. Du foreslår selv selv klæbende papir

For at lakere/ male det = der hvor der er klippet ud.
Kan sg- ikke huske hvad noget sådant hedder.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 16:34
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-12-10 23:13

Så ikke lige det var en tre gears. Det bringer minder. Min første knallert var en Tomos jeg fik som 10 årig. Den var magen til din Puch tre gears, dog kan jeg huske at plumben var skruet i.
Boede på en gård. Den fik nogle gode ture ud over markerne.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-12-10 23:18

Ved du om det er ægte eller kunst læder der er brugt? Formentlig kunst læder. Fik en gang betrukket et MC sæde i ægte læder, ikke det største hit. Det suger vand. Jeg fik ofte en våd r.. på cykel. Ham proffen der betrak din. Havde han ikke viden om det med skriften?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 17-12-10 23:34

Du skal have fat i noget tekstil maling. Det fås bådes som spray og til pensel. Du kan sikkert få det i en hobby forretning, så som en Panduro eller en maler forretning. Hvis du handler på ebay, kan du få det der.
Denne holder sig under de 80,- der er begrænsningen for hvornår man skal betale moms for køb uden for EU. Momsen tager Post DK så 240,- for at opkræve. Men igen, denne er under.
http://rover.ebay.com/rover/0/e11030.m43.l1123/7?euid=eecda00d45a04665b3895b23a7821278&loc=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.com%2Fws%2FeBayISAPI.dll%3FViewItem%26item%3D280585289730%26ssPageName%3DADME%3AB%3AEF%3AUS%3A1123

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-12-10 23:41

>PrivateDK

Faldt det Dig ikke ind at behandle læderet så det ikke sugede vand ?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 18-12-10 00:29

Prøvede, men det virkede ikke 100%. Det revnede til sidst i frosten. Nok heller ikke det bedste at køre MC i frost vejr, men så længe vejen er tør går det.
Så fik jeg at vide at man altid skal bruge kunst læder til MC sæder.
Et andet tip er så ikke at bruge vinyl rens på et sæde. Det bliver forbandet glat af det.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-12-10 01:14

Jeg misunder dig det er den bedste knallert der nogensinde er lavet, havde jeg råd købte jeg fluks en med det samme.
Min gamle ven fik den lille puch 50 sort med 2 håndgeer op på 112 km i timen og puchfabrikken havde fået den op på 115 km i timen.
Jeg savner sku min puck, min var en 3 geers oranche og med forgeers.

Annuller spørgsmålet
Fra : funny927

Dato : 25-12-10 16:43

Jeg har ikke rigtige fået et svar jeg kunne bruge til rat meget