/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kopiere mail
Fra : lexiben2
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 16-12-10 13:27

Hej Kandu.er

hvordan kopiere jeg webspeed- mail`s ud fra dens program, og til usb stik.

M.v.h. Lexiben2

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 16-12-10 13:33

Det tvivler jeg på er muligt

Men du kan afmærke teksten og sætte den i et worddokument og gemme det hvor du lyster

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-12-10 15:25

Er det fra webmailen eller mailprogrammet? Fra mailprogrammet er det nemt, gå i Filer - Gem som - find det USB stick du vil gemme på - Tryk Gem - fra Webmailen ved jeg det ikke

Clou

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-12-10 16:20

Hvis du bruger en mail client er det muligt. I outlook skal du bare markere mailen og vælge at gemme den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-12-10 17:00

Du kan jo altid udskrive en mail via en PDF printer. FX, CutePDF som kan hentes her

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

Klik på - Free Download - i menuen i venstre side.

Når du har installeret CutePDF skal du udskrive den mail du ønsker at gemme. Men nu skal du gå ind og vælge printeren CutePDF. Når du klikker på Udskriv, åbner - Gem Som boksen. Vælg USB nøglen som destination og klik på Gem.
Nu har du mailen som en PDF fil

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-12-10 00:42

man kan ikke kopiere til et stik. Du kan kun kopiere til et medie.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-12-10 16:59

Så kopier til en mappe på computeren og overfør så mappen til dit USB stick bagefter

Clou

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 23-12-10 10:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-12-10 12:39

Selv tak....