/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP er update stoppet ??
Fra : dhmoelsted
Vist : 870 gange
200 point
Dato : 16-12-10 11:18

er win update til xp stoppet eller kender nogen dato herfor

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-10 11:21

Min XP blev opdateret i går, så her virker det

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 16-12-10 11:27

Det kører frem til 2014

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-10 11:29
Kommentar
Fra : kj

Dato : 16-12-10 11:55

Der noget med, at alle servicepacks skal være installeret for at du stadig kan få support, så hvis du har reinstalleret for nylig, skal du sørge for at få alle servicepacks.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-10 11:56

Her blev "automatisk" opdateret i går. Jeg mener, der var 13 opdateringer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-12-10 12:17

Jeg fik også opdateret xp i går

Prøv at vælge opdatering direkte fra ms hjemmeside.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-10 14:26

Tjaeh...

http://www.version2.dk/artikel/17273-julegave-fra-microsoft-mega-patch-lukker-40-sikkerhedshuller

Jeg fik dem (..alle pånær een) først onsdag ...selvom jeg prøvede, at hente dem 'manuelt' tirsdag.

..den sidste opdatering fik jeg først IDAG !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-10 14:32

Jeg tror ..jeg ved det ikke, at sådanne opdateringer distrubueres i DK selektivt:

..Stat/kommuner & større virksomheder først, regioner, lands- og bydele senere.

Rent gætværk ..som 'måske' ku' forklare et og andet?

Det ville være en 'naturlig' strategi, for ikke at presse internettet i knæ.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-10 15:01

Citat
Der noget med, at alle servicepacks skal være installeret for at du stadig kan få support

Supporten er stoppet, men de laver stadig opdateringer.
Egentlig skulle optateringerne have stoppet nu, men de fortsatte grundet at XP blev installeret på de små bærbare der kom frem, Windows 7 var jo ikke lanceret dengang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-10 15:05

Det var XP [B]Service Pack 2[B] hvor der ikke blev ydet support af MS pr. 13-07-10:

http://support.microsoft.com/ph/1173#tab0

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 16-12-10 15:16

Tak for svaret Teil.
jeg har nok formuleret mig lidt forkert , sådan at forstå at det var total slutdato for al support til xp og det siger Theil 2014 derfor får han point go jul til alle

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 16-12-10 15:17

og update selvfølgelig