/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overfører sms
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 2606 gange
115 point
Dato : 15-12-10 19:25

hejsa.
Jeg har overført rigtig mange sms'er til min computer via programmet Sony ericsson pc companion. Min telefon er blevet opdateret af systemet og jeg har nu ingen beskeder i min indbakke. De er væk, men jeg har dem dog stadig på min computer.
Det ser ikke rigtig ud til, at man kan overføre "tilbage", så de ender i indbakken igen.
Jeg har nemlig ikke plads i mappen "gemte beskeder", da der kun kan ligge 5 sms.
HJÆLP! Jeg vil jo gerne have dem tilbage på min tlf!

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-12-10 20:41

Du har brug for et memory kort til din mob. så du har plads til dine sms'er !

Du kan ønske dig et i julegave.

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 16-12-10 16:25

Jeg har et kort i min telefon.! Kan alligevel ikke finde ud af, hvordan jeg får beskederne fra computeren over i mobilen igen :/

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-12-10 22:20

Citat
Jeg har et kort i min telefon.!

Hvad er det for et kort ?
Det var fordi du skrev at der kun var plads til 5 sms'er
- tænkte at du havde behov for et memory kort (hukommelseskort) da din mobil tydeligvis måtte være fyldt op......
På samme måde som her (bare til en telefon) http://www.kandu.dk/Spg132543.aspx

Citat
Kan alligevel ikke finde ud af, hvordan jeg får beskederne fra computeren over i mobilen igen :/

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en mobil du har, men hvis du har et tilhørende kabel kan du overføre via det. Eller du kan måske overføre via bluetooth. Hvis det er en smartphone du har, er det ligesom at sende fra en pc til en anden.

Til sidst (hvis alt andet svigter) kan du skrive dem påny.........

_______________________________________________________________________

Måske du skulle studerer den side du har benyttet dig af Sony ericsson pc companion - der må givetvis være en forklaring - support - forum eller noget !!!

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 17-12-10 11:14

Jeg har et hukommelseskort. Jeg kan bare ikke finde ud af, at flytte sms'erne tilbage på telefonen, når nu jeg har dem på computeren.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-12-10 11:31

Okay, jeg har et sidste forslag:

På min laptop kan man sætte et memory kort i direkte ! jeg tænker, hvis du også kan det, var det måske en mulighed at overføre på den måde !

Jeg bruger at sætte memory kort i min laptop direkte fra mit fotografiapparat.

Ellers mener jeg stadig at du skal kontakte dem på det site du har benyttet !

God weekend

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 23-12-10 12:23

Er der nogen, der kan hjælpe?
Jeg vil gerne kunne overføre mine sms'er som ligger gemt i arkiver i programmet Sony Ericsson PC Companion.

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 23-12-10 12:24

Jeg vil gerne have, at de ender i indbakken igen, også så jeg kan se, hvem de er fra osv. :)