/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
søger Online oversætter
Fra : stormfeldt
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 11-05-03 22:32

Er der nogen der kan give mig adressen på en hjemmeside, hvor man kan oversætte online fra dansk til andre sprog. og omvendt. Dansk forekommer ikke på nogle af de sider med oversættere jeg har fundet.

Hilsen Annette

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-03 23:19
Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 12-05-03 12:39

Hej Bjarne

Tak for svaret

Jeg er ikke så meget inde i det her system, med point mm.. men har set folk skrive til andre at de skal lukke deres spørgsmål.

Sker det automatisk, både med hensyn til point, og med at lukke. Jeg kan ikke se at jeg kan lukke dette spørgsmål.

Venlig hilsen Annette

Godkendelse af svar
Fra : stormfeldt

Dato : 12-05-03 12:40

Tak for svaret Bjarne_H.

Hilsen Annette

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-05-03 13:55

Hej Anette!

Selv tak

Du har lukket spørgsmålet ved at acceptere min kommentar til dit sprørgsmål - så alt er OK og mine superpoint er vokset med 110 point, 100 fra dig og 10 fra Kandu for at svare hurtigt!

Spørgsmålet er nu lukket og indtil 1 time efter, at du har caccepteret min kommentar som et svar, kan andre se spørgsmålet med kommentarer uden at skulle betale point for det. Efter 1 time og vist nok indtil en måned efter koster det andre brugere 20 point at se svaret (efter 1 måned kan alle se svaret udenat det koster point) - disse point vil blive godskrevet dig.

Mvh
Bjarne