/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Fast ip på ADSL
Fra : chh
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 13-11-01 17:22

Jeg har en Zyxel Prestige 310 Router, og har fast IP nummer hos TDC.
Er der nogle der kan hjælpe mig med opsætning af min Router så jeg
kommer til at køre med fast IP.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-11-01 18:38

Hej

Prøv lige at uddybe det lidt nærmere

Mh
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-11-01 19:25

"chh" <chh.news@kandu.dk> wrote in message
news:2HbI7.788$Bs1.184557@news000.worldonline.dk...
> Jeg har en Zyxel Prestige 310 Router, og har fast IP nummer hos TDC.
> Er der nogle der kan hjælpe mig med opsætning af min Router så jeg
> kommer til at køre med fast IP.

Opsætningen burde ikke være anderledes, selvom du har fast ip er det stadig
pppoe med servertildelt ip.

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Svend

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 13-11-01 21:04

Du må have et nummer til teledanmark du kan ringe til,og få hjælp til din opsætning,ellers så prøv at gå ind på opasia.dk og kik under den der står kundeservice.du kan også prøve dette link
http://www.verdensnavle.dk/isdn.html
den fortælder dig lidt om zyxel og hvordan man sætter dem op
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-11-01 22:24

Hej igen.
kik på http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-r/netreth/modzp310.html
Må indrømme, at jeg stadig ikke helt forstår hvad du mener med hjælp til at sætte din Router op til fast IP-addr.
Når man Køber/bestiller Bredbånd,-så vælger man hvor mange IPaddr der er brug for. Du betaler ekstra udover 2 stk.
De IPaddr er jo sat op til dig.
TDC har en Hotline til Bredbånd : 80808017

Mh
Vestergade

Kommentar
Fra : chh

Dato : 13-11-01 22:50

Ja jeg har fast IP hos TDC, det jeg gerne vil høre noget om er opsætninger i min Zyxel 310, Hvor opsætter jeg den faste IP osv.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 13-11-01 23:06

Hej

Prøv at gå ned i START -KØR -OG SKRIV winipcfg tryk ok, --så kommer der en skærm der gerne skulle vise dig din
faste IPaddr.
Ellers --kontakt TDC imorgen mellem 9.00 -16.00 på tlf : 80808016. Der kan du spørge,

Mvh
Parkens