/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Betterwisser.
Fra : Heidi-Ho
Vist : 1137 gange
10 point
Dato : 15-12-10 13:16

Bw, det var tidlig du fik lukket tråden.
Normal kutyme i dagligdagen er vel, at man giver den man sviner til, muligheden for at svare på de uhyrligheder man bringer til torvs.

Jeg har, som du kan se, kopieret dit indlæg.

Citat
Nej Heidie Ho,- jeg besidder ikke din motorvejsbredde evner til at skifte moral kodekset som en anden skoletøs, efter hvor medvinden er.( for at blive i din stilart) Jeg er helt seriøst, ej misundelig på dine gaver, i den retning.

Det er jeg glad for du skriver - misundelse er også en grim ting.

Citat
Jeg smider ikke rundt med stærkt private PM´ eller mails, ej heller hvis jeg får antipati for nogen eller noget,
Vedr. PM-trafik. Eftersom Tonganeser i et indlæg, kunne beskrive dig som person - som f.eks. at du var en meget veluddannet mand, jagter rundt i Nordsverige...etc..etc. Tror jeg da nok, at du dyrker PM-trafikken mere indgående end jeg gør.

Citat
Det første jeg heller ikke ville gøre, hvis min kone havde flækket kraniet, var nok heller ikke at skrive på Kandu, for at jamme eventuele udslip fra BB1, før man vidste, hvordan hendes chancer var i fremtiden, hvad tænker du, eller nærmere ikke på min gode ven, er det dine værdinormer, hvordan går det med hende forøvrigt?
Det er jo så en af de forskelle der er på dig og mig - og HURRA for den.
Såvidt jeg husker - ret mig endelig, hvis jeg en sjælden gang tager fejl - havde Tonganeseren også et behov for at skrive om sin kones ulykkelige sygdom.
Dengang øffede du ikke så meget......Har det noget at gøre med medvind og modvind

Citat
Det er jo ikke første gang du er brudt hulkende sammen, lad det ikke blive en vane. Jeg går ud fra, at du har PM bombarderet dit bagland for denne her,

Jeg tror de fleste har gennemskuet dig, BW. Når man ikke griner af - eller tilkendegiver, at man synes det er sjovt, det, du skriver, bliver du straks tøsefornærmet

hvor mange har så skuet lige igennem mig . Du tager en masse unavngivne med dig i dine hypoteser, kan du ikke stå på egne bene efterhånden, istedet for den medløber stil du tilraner dig, selv en gøgeunge skal ud af reden på en tidspunkt.

Mvh
BW
Du påstår ellers du er en veluddannet mand, BW. Hvis du er så veluddannet som du praler med, må du vide, at når jeg skriver - jeg citerer; Jeg tror de fleste....... Altså, BW, det er noget jeg personligt tror, og har derfor ikke rodet andre ind min tese.
Nogen gange er det smart at kunne forstå hvad man læser - og ikke altid gætte sig til indholdet.

HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-12-10 13:51

HH

BW påstår ikke, at han er en veluddannet mand. Oplysningen stammer fra mig. Jeg har aldrig modtaget en PM`er fra BW. Vores indbyrdes trafik foregår pr. telefon og e-mails, idet vi kender hinanden ret godt.
Må jeg foreslå, at vi fremover i MULTI-X Gruppen indbyrdes holder stien ren. Vi har brug for sammenhold, for fortsat at kunne levere en fornuftig debat om jagtlige forhold - og for at holde de usaglige tosser væk. Hmmmmmmmmmmmmm! Nævner ingen navne.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-12-10 14:22

Citat
BW påstår ikke, at han er en veluddannet mand. Oplysningen stammer fra mig. Jeg har aldrig modtaget en PM`er fra BW. Vores indbyrdes trafik foregår pr. telefon og e-mails, idet vi kender hinanden ret godt.
Javel ja..........

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-12-10 14:40

Hov....jeg kom til at sende indlægget lidt hurtigt.

Javel ja........ pr. email og telefon.

Citat
Må jeg foreslå, at vi fremover i MULTI-X Gruppen indbyrdes holder stien ren. Vi har brug for sammenhold, for fortsat at kunne levere en fornuftig debat om jagtlige forhold
.
Gruppen er desværre ikke stor nok til at rumme BW og mig.
Jeg trækker mig ganske roligt ud teamet, og må derfor betragtes som "løsgænger"

Multi-Eks
Der var engang........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-12-10 16:11

Gentlemen. Slap nu af. Vi levr kun en gang i denne elendig verden. Meninger brydes, og ud af hele molevitten drøner Fugl Fønix med masser af glade budskaber. Teamet har faktisk udrettet meget. Sammenholdet har fået marginaliseret den største og mest gemene løgnhals nord for Alperne, og kan vi holde takten, er vi allerede nu på vej mod en godt fungerende jagttråd.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 15-12-10 18:58

Kære venner.

Lad nu julefreden sænke sig over os - jeg er enig i Tonganeserens sidste indlæg ! Vi er jo alle individuelle personer med egne meninger, men derfor burde vi kunne tale sammen alligevel. Der står ingen steder skrevet at vi skal være enige i alt, men derfor kan vi sandelig godt respektere hinandens meninger. Hvis vi var enige om alt, ville verden være et ualmindeligt kedeligt sted at opholde sig.
Om vi kalder os Multi-X'ere eller ej, er ligegyldigt - det er sammenholdet der betyder noget. Det har jo vist sig i "krigen" mod bb1 !
Jeg håber sandelig ikke at Heidi-Ho ikke vil deltage mere, for så mangler vi nogle markante meninger om mangt og meget inden for det vi alle er her for, nemlig jagten ! Men også nogle fiffige påfund !
Betterweisser har så stor en viden og indsigt i vore fælles interesser, at han vil blive svær at undvære !!
Derfor kære venner - lad os opføre os som voksne mennesker, nemlig med ansvarlighed, respekt og ydmyghed over for hinanden - gode venner/bekendte burde kunne sige tingene lige ud, uden at blive uvenner.

Alle, uden undtagelser, ønskes en glædelig jul og et godt nytår.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-12-10 19:02

Hørt!!!! Hørt!!!

Men nu er det altså ikke jul endnu. Vi mangler 9 afsnit af Æ Julkalender med de pragtfulde Nattergale.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-12-10 19:12

Kære Provst.

Det kunne ikke siges bedre

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sands Farm

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-12-10 19:20

Citat
Nogen gange er det smart at kunne forstå hvad man læser - og ikke altid gætte sig til indholdet.

Så sandt så sandt, det ville være rigtigt smart,at læse indenad og forstå,hvem forfatteren og budskabet var.

Citat
......Har det noget at gøre med medvind og modvind

Næppe måske lidt af en dårligt sluppet sidevind

Citat
Javel ja........ pr. email og telefon
.

Nemlig ja, ser den herre noget fordækt i dette måske, hvorfor så denne docerende facon som praktiseres her?

Hvor stor en backing gruppe har du brug for, for at kunne manøvrere i smult og læfyldte vande, jeg kan sagtens stå yderst, så kan du lune dig inde i midten så er der gedignt lebensraum til alle.
Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-12-10 19:50

En lille reminder

Husk nu at få jeres haglvåben og især riffler tørret grundigt igennem inden de sættes i skabet. Især hvis I jager i frostgrader, og man tror den er helt tør. Kondensvand er en snigende ting for rustdannelser især i løbene.
Har I brændeovn er en god tur nær den, en rigtig god ting efter aftørring så kommer tørring også helt ind under løbet ved skæfte og kolbe.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-12-10 20:14

Citat
Javel ja........ pr. email og telefon

Nemlig ja, ser den herre noget fordækt i dette måske, hvorfor så denne docerende facon som praktiseres her?
Hmmmm....nej, det ser jeg intet fordækt i. Vi bor jo som bekendt i et frit land. Hvem der skal e-maile eller telefonere med hvem, skal jeg ikke blande mig.
Menæh, nu var det jo dig selv der bragte emnet på banen.

Citat
Hvor stor en backing gruppe har du brug for, for at kunne manøvrere i smult og læfyldte vande, jeg kan sagtens stå yderst, så kan du lune dig inde i midten så er der gedignt lebensraum til alle.
Mvh
Når jeg oversætter det til et mere forståeligt hverdags dansk, lyder det sådan her - i al sin enkelthed.
Citat
Hvor stor en backing gruppe har du brug for, for at kunne manøvrere i smult og læfyldte vande,
Jeg tror i og for sig, at der noget du har misforstået. Jeg har aldrig haft brug for - og får sikkert aldrig brug for, at at have en backinggruppe.
Folk kan være enig med mig - eller de kan være uenig med mig - det er folks egen sag. At jeg så med rette argumentation kan overbevises om at jeg har taget fejl - det er anden sag.

Jeg kan forstå på dig, at du mener, at jeg skulle have sendt en masse PM'ere rundt til div. Multi-x -
og indholdet i disse PM'ere skulle være en smædekampagne imod dig.
Det må være din paranoide hjerne der spiller dig et pus. Jeg har ikke sendt en eneste PM'er ud.
Det håber jeg samtlige Multi-X vil bevidne.

Som før skrevet, jeg er gået ud af Multi-X gruppen. Men når det er sagt, er jeg helt med på, at bb1 skal bekæmpes med alle midler.

HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-12-10 20:48

Betterweisser har så stor en viden og indsigt i vore fælles interesser, at han vil blive svær at undvære !!
Derfor kære venner - lad os opføre os som voksne mennesker, nemlig med ansvarlighed, respekt og ydmyghed over for hinanden - gode venner/bekendte burde kunne sige tingene lige ud, uden at blive uvenner.

Luften bliver tykkere og tykkere her inde!!!!!!!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-12-10 21:03

Jeg lider vist ikke af paranoia eller demens, den slags siger sgu en del om dine højt travende special begreber, om mit uddannelses niveau, qua menneskelige kvaliteter.
Du forherliger din perfektionisme ud i det danske sprog. Prøv at se lidt mere på mening og indhold, end grammatik, samt ordnung muss sein.

En anden ting som skal slås fast!!_ jeg bekæmper absolut overhovedet ingen, min gode mand, og da aldeles ikke, når man ser hvad " kampen" går på, og størrelsen på modstanderen, her på Kandu.

Jeg er ikke på nogen måde enig med Knudsen, men at føre " Krig " og "nedkæmpe klumpen med alle midler" er sagen nok ikke stor nok til Kapice!.
Et sådant sprogbrug har en helt anden betydning for undertegnede, også uden at jeg pådutter dig, sære former for sygelige vrangforestillinger,

Held og medvind med din fremtidige udfordringer, som ikke medlem af en imaginær gruppe.

God Jul samt nytår
Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-12-10 21:15

Ja Ja Bajutbent, men vi er på ingen måde kvalt.

BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-12-10 21:30

BW, du er eddermugme svær at være i dialog med.
Helt ærligt, jeg forstår ikke et kuk af det du skriver. Dit sidste indlæg er så himmelråbende selvmodsigende, at.........her savner jeg virkelig ord.

Skal vi ikke bare slutte denne diskussion med ordene; Vi to - altså dig og mig, kan overhovedet ikke fordrage hinanden, og kommer sandsynligvis heller aldrig til det.

HH.

PS.
Jeg håber da, at Multi-X'erne for en god ordens skyld lige vil bevidne, at jeg ikke har sendt en eneste PM'er ud, som har miskrediteret BW.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-12-10 21:54

Jeg overlader med et buk finalen til dig.

Beklager meget, at mine evner så ikke rækker til, at gøre mig forståligt overfor dig.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-10 07:58

På given foranledning skal jeg hermed bekræfte, at jeg hverken har modtaget eller afsendt nogen PM'er fra/til Heidi-Ho !!! Så er det vist på plads !

Skal vi så ikke regne med, at storvasken inden jul hermed er et overstået kapitel og derfor har et helt rent og velduftende rum som er klar til nye udfordringer, også fra begge d'herrer ?

Ud af hele seancen kan vi så glæde os over, at rundkørselsekvilibristen bb1 inu engang er vågnet op til dåd og kunnet konstatere, at "Luften bliver tykkere og tykkere her inde!!!!!!!" - en helt fantastisk observation - har forresten hørt, at "stoplyset" på bb1's ejendom er fjernet ! Bendt, lad nu være med at kommentere yderligere - det vil kun forværre dit image

Øjenvidnet4
Danmark

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-12-10 08:23

Kære Heidi-Ho.

Jeg bekræfter, at jeg ikke har modtaget nogen PMer fra Heidi-Ho - har iøvrigt heller ikke sendt nogen !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Sengeløse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 08:50

Er der flere der skal have vasket hænder.

Sneen har nok været for høj for Øjenvidnet eller er juleferien allerede begyndt?
Der er ikke fjernet noget lys fra mit hus, men det er jo det sædvanlige fra HYLERNE Påstande PÅSTANDE og ikke andet...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 09:13

Hold da helt kæft hvor vi bliver møget til med sne lige nu. Lige nu kan man kun se 10 meter frem - eller tilbage - eller til siderne.

Nøj, manner.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-10 09:18

Lille dumme Balledoof !!

Hvordan går efterforskningen i din store sag mod mig ?? Har dit udvendige lys kortsluttet hele menageriet og udsat sagen eller er der ingen advokater der vil tage den ??

Jeg får ingen brug for juleferie, da jeg har pensioneret mig selv for nogle år siden. Du har ret i, at sneen ligger højt visse steder - om den gør i dit område ved jeg ikke, da jeg bor langt fra din egn, selv om du tror du ved hvem jeg er !! Pas nu på at du ikke igen griber fat i den forkerte person - det kunne jo være, at han ikke er så venlig som mig og andre MULTI-X'ere fra Kandu !!

Øjenvidnet4
MULTI-X³
Vojens

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 11:43

Den går ikke Øjenvidne!

Du har selv skrevet: Om en bestemt rundkørsel, du er den eneste, der har skrevet om lys på mit hus, selvfølgelig kan man gætte, men så store evner har du ikke betteC...

Du er avsløret og kan lige så godt vedkende dig det, for når vi mødes næste gang, vil du blive krævet til regnskab...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-10 12:43

Kæreste Balledoof Knudsen.

Nu hedder jeg betteC.. - det bliver mere og mere morsomt.

Min bekendtsskabkreds dækker stort set mennesker i hele DK og de informationer jeg henviser til, kommer fra gode bekendte bosiddende i det østjyske og de skriver og ringer ofte om, hvad der nu sker af sjove ting i lokalområdet hvor du er involveret og det får vi så nogle gode grin over.

Men pas på med at anklage de forkerte personer for at være mig - det er jo ikke sikkert de kan se det morsomme !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X²
Als

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 12:49

Hej Øjenvidnet

Det er squ skægt - det her. Manden er kuglehamrende skør i bolden, og det irriterer ham til døde, at nogen med lokalt kendsskab ofte passerer forbi luksushaciendaen på Bottrupvej.
Pas på Bajutten ikke en dag står parat med rådne vagtelæg.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Teamet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 12:54

Øjenvidne - husk nu det er en af dine egne gode bekendte, der førte mig på sporet af dig - tænk også lige over at Tomben igen skal ind og vaske hænder, men igen jeg ville nok heller ikke indrømme, at jeg var afsløret, for så var jeg jo færdig her på Knadu..

Vi ses Øjenvidne- Vi ses......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-12-10 13:07

Hej Tonganeser.

De rådne vagtelæg er sgu' ikke rart - værre er det, hvis han holder skydeøvelser i rundkørslen
Når man så samtidig kender til hans skyde-niveau, ja så bliver det ligefrem farligt - godt det er mine gode bekendte der skal forbi ham og ikke jeg !!!

Balledoof

"men igen jeg ville nok heller ikke indrømme, at jeg var afsløret, for så var jeg jo færdig her på Knadu..

Vi ses Øjenvidne- Vi ses......

Du kender jo turen med ikke at ville indrømme dine fejltrin, så du må da have forståelse for tingenes tilstand !!!

Die Augenzeuge

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 13:41

Uhadada - Øjenvidnet. Du lever åbenbart på lånt tid - hvis det står til Balledoof. Men da han efterhånden ligner en skindød, så har kun en 97-årig kørestolsbruger noget at være bange for.
Balleddof er såmænd kun en pose varm luft - af den ildelugtende slags.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Teamet

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-12-10 14:51

Citat
men igen jeg ville nok heller ikke indrømme, at jeg var afsløret, for så var jeg jo færdig her på Knadu..

Hvis din konklusion er rigtig, Knudsen!- hvorfor beholdt du ikke din Julemandkandu profil. Ud fra det som du skriver, er du, og det er ganske rigtigt, færdig her på Kandu så her levere du en kryds 10´r til din i forvejen meget store samlingn. af selmordermodsigelser

BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-12-10 15:03

Citat
så har kun en 97-årig kørestolsbruger noget at være bange for
.

Han burde nu også kunne klare sig. Ud i rundforvirringen,- og brug begge hænder på højre hjul på stolen rundt i denne, så er Knudsen sadt af efter 1 1/2 omgang og vil være så forvirret. at han skulle have en hjælpene hånd, fra de " stærke" ude i GL. Sole, for at finde hjem igen.

Mvbh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 15:50

Fin detalje med skolen i Gl. Sole.
Hvis den 97-årige hiver i højre hjul, så kan han feje gangvorterne væk under Balledoof.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Teamet
Drukner i sne - lige nu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 16:33

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
men igen jeg ville nok heller ikke indrømme, at jeg var afsløret, for så var jeg jo færdig her på Knadu..

Hvis din konklusion er rigtig, Knudsen!- hvorfor beholdt du ikke din Julemandkandu profil. Ud fra det som du skriver, er du, og det er ganske rigtigt, færdig her på Kandu så her levere du en kryds 10´r til din i forvejen meget store samlingn. af selmordermodsigelser
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad fabler du om Hvilken julemand mener du. Den eneste julemand på Kandu, som jeg kender er ham her:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 16:41

Og hvem har så lige gemt den der med Facebook og JulemandenKandu?? Har I den - så smæk den i sylten på Balledoof.

Mvh.
Tonganeseren

Ellers må vi finde den på Kandu.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-10 18:52

Jeg har da ellers en PM fra bb1, hvor han tilkendegiver at han er JulemandenKandu.

Sååååeeeeeææææhhhhhh bb1, er du nu færdig her på sitet.??

Asanaqigavit
HH.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 19:26

Så tror vi på den også den om storken. Alle Jeres beviser - hvad bevise de. At der er tre fjolser herinde, som ikke bestiller andet end at lyve omkring min person intet andet!!!!!!

Jeg kan også sagtens lave en selvfabrikeret PM herinde det er ingen kunst......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-10 19:33

Ja, den er god med dig Knudsen - alias JulemandenKandu
En skønne dag fornægter du vel dig selv - gid den dag snart må komme.

HH
Ueqqivigaa

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-12-10 19:39

Det er i bund og grund ligegyldigt, om så Facebook eller Paven skrifteligt tilkendegav med hånden på biblen, at vi selvfølgelig har ret, vil Komiske Knudsen altid nægte.

Det må være indført i Basut Bent´s blyhjerne, med modermælken nægt og bliv ved at nægte, selv om de klare beviser, ligner en tseunami bølge lige før den rammer stranden. Knudsen håber måske på at der opstår, en akut aktisk vinter, så den ikke skvatter ned over ham , men hvorfor er manden altid drivvåd så

Det aktuele links, som viste Knudsens link til Julemandenkandu på han profil på facebook, blev slettet da han fik en eller anden til at slette linket. Så der var han heldig med sin løgnesvada, for en gangs skyld.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-12-10 19:44

Jeg kan også sagtens lave en selvfabrikeret PM herinde det er ingen kunst......

Ja da........ du kan da hele repertoiret, inden for plat og special gymnastik med jagt og sandheden, det er der sgu igen der er i tvilv om.

Jeg kan også sagtens lave en selvfabrikeret PM herinde det er ingen kunst......

HVh BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-12-10 20:02

Hvad med et lille listigt link...

Vi starter med beviset på din dobbeltproifil.

Svar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 23-08-09 03:38

Prøv at gå ind på: http://www.facebook.com/profile.php?id=1095086932 så ser du alle mine piger....

Nååååååå Knudsen......Hvad er dette så.???

HH
Nittaappog

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 22:14

He, he!! Tjae - så burde du jo lukke og slukke - Ballegaard, men da du ikke er en rigtig mand, så løber du fra alle løfter. Stakkel .

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 22:15

Forresten - HH. Tak for linket.
Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-12-10 22:30

Det er en sølle stakkel, som kalder sig H.H. og som er i lommen på D.L.S. Oraklet der har skrevet en PM om lagt den på igen og nu kaster et link op....

Anderledes er det ikke, det kan selv et skolebarn finde ud af...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-12-10 23:39

Næh Bent - din store løgnhals og kujon. Linket er godt nok, og det var da sjovt at se "dine piger".

Bortset fra det - Balleddof, så har du rigeligt med rutine med hensyn til at fabrikere falske indlæg og mails. Du er en skændsel for menneskeheden.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:11

Forresten - Bent Ballegaard Knudsen (alias Bb1). Hvor ligger dit gods??? Jeg vidste ikke du var godsejer.
Jeg vidste heller ikke, at din kone var godsejerfrue.

Fortæl lidt om dit liv som godsejer. og om dit liv ved hoffet. Glæder mig til at få mere at vide.
Nøøøøøjjjj - vi har fine folk her på siden.
Mvh.
Tonganeseren

: bb1

Dato : 28-08-09 21:09

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er der i vejen med folk i kedeldragter og gummistøvler?
Og hvem har påstået at mikkelsdag har noget med jagt at gøre?

Mikkelsdag var mange steder i landet også skifte dag, d.v.s. man var på landet ansat fra mikkelsag til mikkelsdag...

Heidi-Ho man skulle næsten tro, at din historie var fra mit gods. Forøvrigt kørte godsejerfruen, som for øvrigt er tidligere hofdame rundt med havetractoren i ført en blå kedeldragt og gule gummistøvler godt habibiproppen ikke så det, så havde han da fået skråen helt galt i halsen eller hostet så de forlorne tænder var røget ud.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-10 00:20

Ja, det viser jo kun hvad I tombernesere (HYLERE) kan få ud af Jeres egne manipulerede skriverier.

Jeg har ikke andet end en dyb til overs for Jer....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:28

Jamen så får du hele det originale indlæg fra Hans Højvelbårenhed Bent Ballegaard Knudsen. Men det har du selvfølgelig ikke skrevet. Det er løgn og bagtalelser fra de, du kalder hylerne - ikke sandt.
Hold kæft, hvor er du en ynkelig syg løgnhals - hr. Godsejer/Vvagtelopdrætter/Ingeniør og malkemaskinmontør Bent Ballegaard Knudsen.

Fra : bb1

Dato : 28-08-09 21:09

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad er der i vejen med folk i kedeldragter og gummistøvler?
Og hvem har påstået at mikkelsdag har noget med jagt at gøre?

Mikkelsdag var mange steder i landet også skifte dag, d.v.s. man var på landet ansat fra mikkelsag til mikkelsdag...

Heidi-Ho man skulle næsten tro, at din historie var fra mit gods. Forøvrigt kørte godsejerfruen, som for øvrigt er tidligere hofdame rundt med havetractoren i ført en blå kedeldragt og gule gummistøvler godt habibiproppen ikke så det, så havde han da fået skråen helt galt i halsen eller hostet så de forlorne tænder var røget ud.

Nå, men tilbage til det positive og det der har med jagt at gøre: Jeg fik også som barn en god jagtlig indlæring og inspirasion fra gods jagterne, hvor jeg også startede som klapper og i dag selv har jagten. Dansk jagt har meget at takke disse mennesker for, gods ejeren, skovfogden,skytten,skovarbejderne alle trak på samme hammel alle gjorde sit til, at jagtdagen blev en god dag.

Man skal huske på,at det var før den tid da der blev opbygget et prof. jagtvæsen og ansat skytte og skytte elever i dag hvor det forekommer bruger man ikke skolebørn, som klappere. Det arbejde udføres af de lokale jagtforeninger eller hundeklubberne, som så får en jagtdag for arbejdet en såkaldt slyngeljagt..

Sluttelig vil jeg godt tage den totalt negative Habibipro lidt i forsvar - hvis man ikke selv har oplevet disse ting, men hele livet kun været misundelig på dem, der har haft denne mulighed - så er det helt forståligt, at man ikke fatter hvilken betydning det har og har haft for jagten i Danmark..

Heidi-Ho når jeg næste gang skal på Ålholm, så skal jeg tage en CD med en film med til dig, som fortæller om hvem det var der indførte labradoren til Danmark. Hvordan man drev fasanjagter før og nu også videre. Samtidig er der en glimrende vejledning i, hvordan man skyder fasaner, når der kommer mange på vingerne af gangen....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:31

Undskyld Bent Ballegaard Knudsen. Jeg glemte en ting.
Rettelse:
Jamen så får du hele det originale indlæg fra Hans Højvelbårenhed Bent Ballegaard Knudsen. Men det har du selvfølgelig ikke skrevet. Det er løgn og bagtalelser fra de, du kalder hylerne - ikke sandt.
Hold kæft, hvor er du en ynkelig syg løgnhals - hr. Godsejer/Vvagtelopdrætter/Ingeniør og malkemaskinmontør Bent Ballegaard Knudsen m/hofdame.

Undskyld forglemmelsen

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:36

Et sidste spørgsmål før sengetid.

Er det virkelig rigtigt, at du er godsejer. Jeg kan ikke få det til at passe med din folkeregisteradresse - som er et temmelig ydmygt parcelhus på Bottrupvej - lige ved siden af den tidligere Skodaforhandler. Jeg havde forventet, at der lå en Rolls Royce forhandler i nabolaget.

Men OK! Dit gods bruger du kun i ferierne. Er det ikke rigtigt, hr. Godsejer m/hofdame?
Nåh ja - for helvede da. Godset passes dagligt af aupair piger. Sorry.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:38

Endelig tillykke med dit AOF kursus, som du lige har gennemført: Engelsk for Begyndere.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 00:46

Når man "Krakker" dig, dukker nedenstående adresse frem. Der står absolut intet om dit gods`s adresse.

Bent Ballegaard Knudsen
ps_result:record_list:std 75 65 22 51
Bottrupvej 3
8723 Løsning

Når man går ind på din hjemmeside, som du jævnligt flasher her på jagtsiden, så står der heller ikke noget om en godsadresse - kun om dit ydmyge parcelhus på Bottrupvej 3.

Der er altså noget der ikke stemmer.

Øhmmmm - har du nu igen stukket en løgn - slemme olding?

Mvh. og g´nat

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-10 05:42

Har du et problem Tombe? - Jeg har ikke....................................

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-10 06:47

Knudsen hvem er lille C? er det den person jeg tror det er, så har du hverken eller format til at gå i kødet af ham, din amatør gå ind og få en lur du er trættende at høre på

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-10 07:30

Hvad har vi stakkels mennesker gjort, siden vi skal begaves her omkring juletid med den ene perle efter den anden, fra den virkelige verden
Julebadutten og hans "piger" er jo også rent fiktion og noget hylerne finder på ? Alt det vor gode ven Balledoof har sagt og skrevet gennem lang tid, men som han naturligvis benægter og lader forstå, at det er manipuleret materiale fra misundelige og dumme hylere, er den virkelige og skinbarlige sandhed !
LilleC, hvem det så end er, vil nok blive overrasket over de anklager Doof'en postulerer - men som den store tøsedreng og slapsvans han er, bliver der ingen konfrontation med bemeldte lilleC !!
Derimod kan det ikke udelukkes, at der vil blive indgivet en politianmeldelse mod Doof'en, for de uhyrligheder han påstår andre står bag !! BB1 = Løgn og bedrag og har altid været hans særkende og det bliver der nok ikke lavet om på !
Spændende at se, om vor ven Sandhedsvidnet2 får noget svar på sit spørgsmål - det vil vi alle glæde os til

The Eye Witness4
Solingen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-10 08:43

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-12-10 06:47

--------------------------------------------------------------------------------
Knudsen hvem er lille C? er det den person jeg tror det er, så har du hverken eller format til at gå i kødet af ham, din amatør gå ind og få en lur du er trættende at høre på
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ved du noget jeg ikke ved???
Så kan jeg da fortælle dig,at jeg også fik et bud på hvem du er og at du også kommer fra en by, der begynder med H.
bette C kan også være betteK det kommer helt anpå hvordan man staver hans navn, men tak fordi du her og overfor alle bekræfter, at jeg har ramt rigtigt og han er ikke større end han kan ligge ned - det kan du også....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-10 09:05

Godsejer Knudsen, for nu at bruge et af dine egne yndlingsord

DU ER BOOSTED.!!!! (hvad det så end betyder i den normale verden)

I Knudsens verden betyder det; "at blive taget med bukserne nede omkring hælen"
Frit oversat fra Knudsens engelsk-belæring til sagesløse Kandus brugere.

Godt du er gået igang med engelsk for begyndere, bb1.

HH
Qimussusaq

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-12-10 11:00

Hrr. godsejer uden pottefølje og kammerjunker

Det går fremad Knudsen, det gør det men-.

Nu mangler du bare at slette din hjemmesidde, med alle de uheldige episoder som antijægere, kan plukke en masse sandfærdigt, billede dokumenteret stof fra, det er et selvmål der vil noget.

Hordan en selvbestaltet nyudnævnt godsejer, og en af dem,med den absolutte hurtigeste lynkarriere hos diverse jagtforeninger, ser på jagtudøvelse, våbenbehandling,og har misfortolket ordet, jagt/regulering overfor en fredelig Mufflon.

Som den gode jæger du ikke er, kom du ikke tomhændet hjem til slotfruen, du havde masser af, souvenirs,- som brevpapir- diverse medaljer - flaskebonner fra Coop - hemmelige lydoptagelser, optaget med blå briller og fedtet oilskinsjakke, men med åben pande selvfølgelig, for du er hædersmand som ikke gør noget fordækt Du står ved dit ord,- og udviser mandsmod.
Har altid visieret knaldet ned, på din gyldne rustning, så hvis man går meget ned i knæ, er det muligt at opnå øjenkontakt, hvis man kan følge med de hurtige sidebevægelser.

MEN MEN Knudsen, du er rigtig god til efterhånden, at få slettet næsten alle dine selvplantede beviser og selvmodsigelser for din ballet med sandheden, så gør nu tingene færdige denne gang.

Har du monteret dine trofæer fra din storhedstid på plader?. Kassettebåndet - alle de mange skydepræmier fra DLS, har du betalt dem af egen lomme? Gibsafstøbninger, dem går du meget op i, fra mega straffesparket fra Kalø kanten, dine top ti vagtelfælder, samt halefjerne fra 4 genbrugsvagtler ( er de ikke slidt op nu )?
Sletning af dit link til julemandenkandu på din facebookprofil, sletningen af din meget luftige forklaring, på dine rygproblemer med dit nye job, som krævede du fløj, bussede og tågede rundt, til en masse fremmede senge i det store udland.
Det er fint, at pensionisterne vil arbejde længere og være med til, at betale skat til den plagede statskasse. Der der må da være knaster i et sådant nyt job, blev du headhuntet til det?, det kan næppe være Multi-Xérne for så kunne det være gået helt galt.

Knudsen for jagten og vi andres skyld,slet nu denne skrækside som er nyredigerede i 2008.
Du må da have øvelsen efterhånden. Bagefter har du selvfølgelig ret til, at nægte at du nogensinde har lavet så meget lort, og endda forsvaret det, med næb og klør overfor X-gutterne og alle andre. Jeg vil gå såvidt, at du kan komme fint fra, også at påstå du er ny uddannet riffelinstruktør og kender jagtloven.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-12-10 11:34

Der er rigtig nok nogen der more sig????

Det gør jeg også, men det er over Jeres totale uvidenhed…

Mine venner benævner min kone, som dronningen

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-12-10 12:48

Der mangles så kun en anstændig konge til fruen.
Klatter I ikke meget voldsomt med udnævelserne på dine kanter. Det følger næsten dit moral kodeks med en sådan svulstig tale.
Prøv at arbejde lidt i stil med, Kejserens Nye Klæér, ligger mere til Knudsens stil, så kan du også drejebogen udenad
Det halve kongerige, er det så 438 m2 jord og en halv rundkørsel, samt en himmelhund, der ikke vil ræveapoptere ?.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 13:33

vi har så ideen til en ny gang SOAP - nemlig operetten "Dronningen og stodderkongen".

Bajutten har luret lidt på sætningen "mit hjem er mit slot" - hvorpå de fysiske rammer skulle være i orden til TV-optagelserne. Man kan anbringe en bjergkulisse op af stangen til SKODA skiltet.

Bent - for Helvede da. Intet normalt mandfolk skriver offentligt, at vennerne kalder hans kone for Dronningen. Tænk på, at også folk i Løsning og omegne læser Kandu.

Luk og sluk nu - Bent, inden du flipper helt og aldeles ud.

Mvh.
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 10 point
Dato : 17-12-10 13:44

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-12-10 13:49

Og så skriver godsejerne:

Der er rigtig nok nogen der more sig????
Det gør jeg også, men det er over Jeres totale uvidenhed…

Du tager helt fejl - Bent. Vi ved squda godt at du kun er montør og ikke godsejer. Det er dig selv som lyver om at være godsejer.

Og ja!!! Jeg morer mig kosteligt.

Hils Qeen`en -------- HEY!!!! Udtaler man Qeen`en langsomt, så lyder det næsten som KVINDEN.
Bent - for Helvede da. Dine venner kalder hende squda "Kvinden" - eller noget lignende. De taler jo lidt "grødet" på egnen.
Sødt af dig at oversætte det til "Dronningen".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-10 14:50

Titlen på den nye SOAP burde hedde; Hyrdinden og svinedrengen.
- Eller GYLLEDRENGEN - eller måske, LATRINCHAUFFØREN (her tænkes på volvoens indhold)

Nå, jeg må hellere lufte Qimmit.

HH
Ueqqivigaa.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-12-10 16:32

Det bliver nok svært, med at få nogle til at låne os får eller væddere til bjergsenen, det er nok rygtes, at King Knudsen d. 1. mejer dem ned.
Måske kunne vi lokke HÆ HÆ med, som den lidt lumre hyrdedreng, som har et godt øje til Qeen Knudsen og planlægger listige ting og sager, her kan han vel bruge Kratduskeren som inspiration måske.
Han har jo vist gode takter, med gangart med hund, på sin hjemmevideo, så skal vi bare have knaldet ham ned i en str. 64 lederhosen, med røde seler og hele gøjemøjet. Hans enorme råbe organ må også være en fordel for helheds indtrykket, hvis han bryder ud i kunsten, at jodle.
Et alpehorn er nok ikke nødvendigt, King Knudsen d. 1. kan bare fyre en serie signalskud af med 12´ren lavt hen over rundkørselen.

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-12-10 16:47

For at dele medvind, modvind og sidevind lige -og samtidigt ikke at forgylde min - i nogens øjne - "backinggruppe i smult vande" har jeg valgt at tildele stouenberg den store sum af - 10 POING.!!!! for sit smil.

I stedet for ordene - tak for svaret stouenberg - vælger jeg at sige; Tak for smilet stouenberg.

Herefter går vi over til næste sag på dagordenen.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-12-10 16:47

Det lyder til at King Knudsen d.1 er med på den, han er set nede ved antikvar boghandelen her kører han frem og tilbage, med det største bind af "Danske Herregårde", som de har på reolerne.

Indehaverende spurgte hvad meningen var med øvelsen, hvorpå King Knudsen d. 1. svarede,- at han ledte efter den bedste " drejebog", for det havde noget med film at gøre, yderligere fik han slået helt fast, at han selv havde et større forfatterskab bag sig, så han behøver overhovedet ingen hjælp, men måske noget mere glidecreme, for at få dette rigtige drej. Han er i et vældigt humør, står og mumler hen for sig, noget om " King Knudsen d. 1. goes to Hollywood, sammen med Erik og Anni.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-12-10 17:03

Jeg tror sgu' at Bendt i stedet for King Knudsen skal hedde: KING KONG, for så giver man ham da en chance for at udtrykke sig - ikke at det bliver forståeligt, men så er undskyldningen jo netop hans familieskab med KING KONG !!!
Villaen i Bottrup med rødt lys og store plakater udenfor døren, svarer standsmæssigt til KONGens liv - i muddergrøften

Det er glimrende med POING til Stouenberg - rart at se han stadig deltager !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-12-10 17:18

Det næsten synd for King Kong, han er da gennemgående. en meget tænksom og hensynfuld abekat

Mvh
BW