/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
2 FaceBook profiler !
Fra : Jø_rn
Vist : 518 gange
10 point
Dato : 15-12-10 13:08

Jeg har en Facebook profil, som ser ud som dette billede med Rudolph.

Men, så opdagede jeg, rent tilfældigt, at en eller anden har oprettet en no. 2 Facebook profil
uden billede, men ellers samme navn

Er der nogen her, som vil gå ind og se hvilke venner "jeg" har på no. 2 profil,
som jeg altså ikke har oprettet. Og hvilke ting "jeg" ellers har bedrevet med "min" no. 2
Facebook profil, som jeg, som sagt, ikke selv har oprettet.

Jeg vil naturligvis ikke sende en "venne-anmodning" til mig selv, som altså heller ikke er mig selv

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 20 point
Dato : 15-12-10 13:24

Hvis du tror på nisser, er sagen jo ligetil.
Der er ingen profil med dit billede. Rudolf smutter den anden vej.
Der er nissevenner på de andre Rudolf profiler, hvor der ikke er billedet.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 15-12-10 13:30

Er FaceBook for BØRN ?

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 15-12-10 13:32

Vil du da gerne på Facebook a_h ?

Godkendelse af svar
Fra : Jø_rn

Dato : 15-12-10 13:38

Tak for svaret katekismus.
Ho Ho Ho

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 15-12-10 13:40

Nej tak min computer virker fint så jeg holder mig fra FaceBook