/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til samsung galaxy
Fra : pbs92
Vist : 806 gange
10 point
Dato : 14-12-10 23:53

hej alle sammen...

har et kæmpe problem , har sat sådan noget møsterlås på min mobil og derfor hvis man laver den forkret 5 gange så låser den og ber om en googlekonto?! problemt er at jeg har en google konto og det virker ik?! en af jer som har en ide om hvad jeg kan gøre?!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-12-10 02:05

Hvis du har lavet et oplåsnings-mønster og siden glemt det, kan du prøve at finde en unlocker, som kan klare det for dig. Og ellers må telefonen på værksted og låses op der. Ved ikke, hvad det koster - men det er nok ikke helt billigt. Ring evt. til forhandleren (der hvor du har købt telefonen) og forhør dig.

Meningen er jo, at oplåsnings-mønstret skal forhindre evt. tyveknægte i at bruge telefonen, og du kan derfor ikke løse problemet bare ved at indtaste din Google-konto.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 15-12-10 04:35

Hej pbs92
Har du prøvet at bruge dit cpr nr- din bryllupsdag- din kones cpr nr eller din hunds eller kats? osv.
Du har jo 4 gange til at finde ud af det.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-10 08:35

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 13

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-12-10 09:17

alan57 > Man kan kun låse telefonen op, hvis man bruger det oplåsnings-mønster, man selv har oprettet.

Derfor er det meget vigtigt, at man husker det mønster, man har valgt.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 15-12-10 11:30

det er som Rollen siger at du skal til en der kan låser den op. hos en telefonudbyder vil det koster rigtig meget,,men der er en i Århus som kan g'r det.det er hvis du bor lige ved Århus

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 15-12-10 13:40

det vil sige min enste mulighed for at få låst den op er at finde en unlocker?! hvad det end er?! eller sende den på værksted

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-12-10 15:56

Ja, det er de muligheder der er.

En unlocker er en, der unlocker telefoner - altså låser dem op, simpelthen. Men de fleste unlockere kan også meget andet.