/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Trænger du til nyt ur?
Fra : nosunshine5
Vist : 964 gange
10 point
Dato : 14-12-10 22:07

Nå ja. Ikk så nyt. Nok også lidt gået i stå.

MEN Banedanmarks skal skifte urene ud. Og så kunne det måske være "sejt" at have !Under Uret - uret", fra Københavns Banegård, lige over spisebordet.
Der skal nok være lidt højt til loftet.
Men så er det også kun dig og en anden der har den slags ur i stuen. Dog skal du påregne selv at isætte urværk og der er Ikke garanti. Ud over det er spøjst at have sådan en fætter hængede.
http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=13006
http://www.berlingske.dk/koebenhavn/under-uret-uret-skiftes-ud

Så frem med pungen og afsted til Laurits og co.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-12-10 22:21

Ja, så har Banedanmark ikke den undskyldning ved forsinkede/aflyste tog.
Så er der kun alt det andet materiel, skinner og skiftespor!

Accepteret svar
Fra : Jø_rn

Modtaget 10 point
Dato : 15-12-10 11:49

Hvor mange gange har man ikke stået dér under uret, når man skulle på lejrskole, eller mødes med nogen, hente nogen. Har dog været ude for, at nogen troede det var et helt andet ur på hovedbanegården, end netop det RIGTIGE ur. Så stod man dér og ventede, ved hvert sit ur.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 18-12-10 22:48

Tak for svaret Jø_rn.

Jo det er noget spøjst at aftale at stå under uret. Og så er det hver sit ur.
Og på Kbh havde det på et tidspunkt i døråbningen til forrummet. Og der stod så hober af folk, og man kunne nogen gange ikk komme forbi.
Så flyttede det til midt af hallen. Så kanman komme forbi hinanden igen.