/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
esp til win7
Fra : frederikshavn
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 14-12-10 19:10

har ligw install,win7 ultimate x64,men har problem med lydkorte(doindmax)t,mangler noget der esp,hvad er det,og hvor kan jeg få fat i det henne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 19:19

Det du skriver der er ikke til meget nytte, prøv at kigge i Enhedshåndtering

Højreklik på Computer, vælg Egenskaber, ude til venstre finder du Enhedshåndtering,
åbn den og kig efter noget med lyd...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-12-10 19:24

Hvad hedder dit lydkort

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 14-12-10 20:15

lydkortet hedder soundmax

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-12-10 20:29

http://www.driverfiles.net/soundmax-integrated-digital-hd-audio.html

her er der en 64 bit driver til Vista, men det plejer også at kunne køre under Win 7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 20:58

For Windows 7 64Bit users who need to install the SoundMax Integrated Digital Audio Driver, the steps below allowed me to produce sound through my speakers:

1. Download version 5.12.01.5280
http://www.brothersoft.com/soundmax-integrated-digital-audio-download-299235.html

2. From the Device Manager, right click on the Sound driver and select, Update Driver Software

3. Click Browse my computer for driver software

4. Click Let me pick from a list of device driver on my computer

5. Click Have Disk and browse to folder, SMAXWDM\W2K_XP\ and select smwdmCH7

6. Accept the warning and proceed with installation

Hope this helps.

Kilde:
http://www.tomshardware.com/forum/294-63-soundmax-integrated-digital-audio-windows#

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 21:10

Hent driver her, det link i punkt 1 er et download program
http://peecee.dk/upload/view/279689

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-10 21:20

Gå ind i enhedshåndteringen højre klik på den hardware som mangler og blive installeret, vælg egenskaber og vælg fanebladet detaljer og i dropdown menuen vælger du hardwareID.
Lige som på mit billede http://peecee.dk/upload/view/279690 vil der være en eller flere linjer, skriv alle linjerne ind her så skal jeg prøve og finde driveren.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-11 20:37

Hallooo kan du høre noget!?!?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-11 10:51

Du skal da endelig ikke komme med nogen respons, har du fået lortet til at virke eller hva' ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-01-11 14:21

Stopper med at abonnere på dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-11 14:57

Citat
Stopper med at abonnere på dette spørgsmål.

Ja gør du det, tror os at jeg gør

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-11 18:24

Nu du har fået no'et coke, kan det jo være du svare på dette ?

Kommentar
Fra : Klaudi