/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uden outlook
Fra : janik
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 14-12-10 13:05

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor windows ikke har outlook mail.
Har microsoft droppet det ??

Kommentar
Fra : janik

Dato : 14-12-10 13:05

Windows 7

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-12-10 13:06

Outlook ligger i Office-pakken...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 13:09
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-12-10 13:10
Kommentar
Fra : janik

Dato : 14-12-10 13:11

Stouenberg
Ja det er jeg godt klar over , men det første styresystem microsoft
har lavet uden outlook.
Troede at det var microsoft der havde opfundet outlook..

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 14-12-10 13:12

det er nok Outlook express janik refererer til nej den findes ikke i windows 7
der må du bruge alternativer så som thunderbird windows live mail som findes i live essentials pakken som du finder her http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other

ellers kan du jo købe officepakken fra microsoft men bemærk at home udgaven ikke indeholder outlook

Kommentar
Fra : janik

Dato : 14-12-10 13:17

poul_from
Ja det ved jeg godt .
Men forstår ikke hvorfor at microsoft dropper
det eneste der kører nogenlunde i deres
styresystem..
Men tak for svaret.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-12-10 13:30

Janik

De har ikke droppet noget, Outlook findes skam i bedste velgående, men er ikke, og har aldrig været en del af styresystemet, det er et program der ligger i Office pakken, og den må du altså købe for at få Outlook.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-12-10 15:02

Outlook fås som single uden Office, endda også i en 2010-udgave.
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/

Klart også mit foretrukne, men man skal altså til lommerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-10 17:19

Du forveksler Outlook Express med Outlook, Outlook Express var engang med Windows men er nu afløst af Live Mail som du skal hente på Microsoft, samtidig får du tilbudt en masse andre Live programmer men du kan sætte eller fjerne markeringer ved programmerne før du henter det du har brug for.
Men brug dog Thunderbird i stedet for som mail program, gratis, på dansk og med indbygget effektiv spam filter:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
husk at hente den danske sprogpakke hvis du vil have stavekontrol i din Thunderbird

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-10 17:21

Hvis du har en backup af gamle Outlook Express mail, så kan Thunderbird godt åbne dem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-11 18:27

Hva' med lidt respons på ?

Dårlig statistik du holder dig

Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 51
- Annullerede 73
- Slettede 0
Ialt 129