/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Små Grønne Prikker
Fra : Surf
Vist : 610 gange
15 point
Dato : 13-12-10 22:06

Jeg er ved at være træt af at der er små grønne prikker der flyttes sig hele tiden på min skærm

det skerte lige efter at jeg fik min EAH 5870 Grafikkort min res er 1920x1200

nogen der har oplevet det og ved hvad man skal gøre ved det

Parst 2

la mig lige sige at de dukket op når man ikke har tændt den eller vækket den i 3 - 4 -5 timer

Nu prøvet min ven som plejer at opgraderet min pc den hjemme ved ham

vi ved at hvis de grønne prikker dukker op ved ham når han har haft den slukket eller slummeret i 3 - 4- 5 eller flere timer og de så dukke op, at det er mit grafikkort der skal laves

De små grønne prikker dukker også op ved ham

Part 3

Min ven fik i fredags af enten Proshop eller Asus danske værksted (der hvor de tester ens grafikkort) mit grafikkort, hvor det viste sig at fejlen er der stadigvæk

han har så ringe til proshop og bliv enig om at han skal sende den tilbage igen til dem så de kan sende den til der hvovr de skal teste den

Vi sendte den til proshop mandag den 6 dec og fik den igen fredag den 10 dec

Vi tror ikke at den er blive teste eller noget da det atr 2 dage før den kommer til der hvor den skal være

Men når både det dukker op på mit og min vens skærm så må der være et fejl mit grafikkort, ikke også

ps: fordi der stået part 2 og 3 er fordi det er tage fra 3 emner fra et andet forum af

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 22:07

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 75
- Annullerede 181
- Slettede 1
Ialt 258

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-12-10 22:12

Kom nu med et svar eller noget, i stedet fofr det pjat der

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-12-10 22:15

Det var dog en imponerende statestik du føre dig frem med, måske der også er grønne prikker på den?

Det er nok muk der er begyndt at bredde sig på din PC!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-12-10 22:18

Som i skrker kan læse, så sker det netop på 2 skærme også

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-12-10 22:21

tak piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 22:44

Citat
tak piaskov

Det var da så lidt ...skulle det være en anden gang

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-12-10 23:03

Citat
Som i skrker kan læse, så sker det netop på 2 skærme også

Ja muk har det med at bredde sig!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 23:44

Ser de sådan ud som her ..bare grønne?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 14-12-10 02:16

Det er ikke mug nå

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-10 08:29

Det er dit grafik kort der er defekt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-12-10 16:58

Har du prøvet at mærke på dit grafikkort, om det bliver meget varmt?

Jeg havde et grafikkort der drillede, efter en rum tids kørsel. Jeg momterende så en lille blæser over grafikprocessoren, så siden har den opført sig ordentligt.

Det er jo ikke alt udstyr der er afkølet ordentligt, så det kan tåle kontinuerlig kørsel!

Og så skal du ikke være så muggen, når vi prøver at hjælpe dig!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-12-10 17:27

Jeg er forvirret, det kan vel ikke være varme når de grønne prikker først dukker op når den står i dvale, pause eller hvad det nu den gør, altså ved stilstand. Hvis det er sådan det skal forståes så kan det da kun være grafikkortet der er defekt