/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Live mail eksperter
Fra : EiHaBr
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 13-12-10 21:25

Har vi nogen Windows Live mail eksperter her i forumet.
Og ved nogen hvor live mails lægger sine mails i hvilken mappe med Win7

Mvh.EH

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-12-10 22:14

Citat
Windows Live mail eksperter

Bob bob bob, det er vel så meget sagt

klik start skriv:
%userprofile%\appdata\local\microsoft\windows live mail

dine kontakter er i:
%userprofile%\appdata\local\microsoft\windows live contacts

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-10 12:04

EXTERMINATOR

Jeg har Win7

Og jeg har prøvet begge genveje.

Ingen af dem virker. Hverken når jeg en online eller når jeg er offline.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-12-10 12:14

Mystisk, de burde være der, og det er windows live mail du har?
Har lige testet på 3 computere, alle tre har dem liggende.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-12-10 12:18

Citat
Hverken når jeg en online eller når jeg er offline

Det er da ligemeget om du er online eller offline, programmet afinstalleres jo ikke bare fordi du går online eller offline

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 12:42

Det virker ok her.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-12-10 14:51

Hej EXTERMINATOR.

Tak for det, der kommer mange adresser, og 2 filer der ligner så må den ene jo være mails og den anden addressebog.
Hvordan stiller man Win 7 til at vise skjulte filer, eller er det ikke nødvendigt i 7eren.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-12-10 14:53

Forresten er jeg i gang med at lære om Live mail og Windows live essentials.- Det er ret omfattende - jeg kan desværre kun finde 1 bog ( fra Libris) om emnet. Kender nogen flere bøger,

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-10 15:00

ang skjulte mapper og filer:
Når du er i mappen trykker du en gang på "alt" for at få menuen frem
vælg funktioner --> mappeindstillinger --> fanen vis --> prik i "vis skjulte filer og mapper" -->
du kan også fjerne hak i "skjul beskyttede operativsystemfiler"

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-02-11 10:48

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Indtil videre tak for svarret - måske kommer der andre spmål senere - det må vi se.