/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billetnet Håndbold Herning- antal kampe
Fra : snaptil
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 13-12-10 15:54

Jeg var inde og se på billeter til kampen i Herning. Blev dog lidt forvirret over at der stod kampstart 16.45 og hvis jeg trykkede ind på denne billet, så stod der også noteret 18.45 samt 20.45 som kampstart.

Får man billet til tre kampe for 275 kr?

Eller hvordan fungerer det?

det afholdt mig for at købe billet, da jeg ikke vidste hvornår DK skulle spille.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 13-12-10 16:04

Hvis det ellers er den rigtige side jeg er inde på ?? så står der sådan
(oppe i højre hjørne)

Main Round Group 1
Kl.16:45, 18:45, 20:45
BILLETTEN GÆLDER TIL ALLE 3 KAMPE

http://www.billetnet.dk/EHF+EURO+2010-billetter/event/MUA1412S

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 22:58

Og det var så ikke til alle kampe...det var/er pr. kamp.
Sagde de i tv.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 14-12-10 00:59

Sådan hørte jeg det ikke det jeg hørte på tv.
Det var alle kampe.
Og en partoutbillet gælder alle dage til mellemrunde i Herning kr. 625 inkl. gebyr

http://www.mch.dk/MCH/Kultur,-Event-og-Sport/Alle-arrangementer/Arrangement.aspx?Action=1&NewsId=858&PID=390

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-10 07:30

Når man klikker videre på PrivateDK's link, kommer man til den side jeg kopierede fra, så jeg har
været inde på den rigtige side

BILLETTEN GÆLDER TIL ALLE 3 KAMPE.... det er altså ikke mig der råber, når det står med store bogstaver, det er direkte kopieret

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-12-10 09:53

ok, er da glad for at jeg ikke er den enenste der syntes den information er forvirrende.
Men nu er det også forsent. Men rart at vide hvis nu jeg vover mig ind igen på den side. Nå jeg tager Nordsteds svar for gode varer, med mindre der er kommet nye oplysninger til? Jeg nåede ikke at købe en billet )-:
Syntes først det var lidt dyrt 275 kr. for en times under holdning. Men for tre kampe er det vel meget fint (-:

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-10 10:42

Citat
Syntes først det var lidt dyrt 275 kr. for en times under holdning. Men for tre kampe er det vel meget fint (-:

Jow da...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 15-12-10 12:44

Det er altid en god idé at kigge på arrangørens hjemmeside, og ikke bare billetnet´s.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 18-12-10 11:23

Tak for svaret Nordsted1.