/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Thunderbird - afspille lydfil automatisk
Fra : anyway
Vist : 548 gange
200 point
Dato : 13-12-10 11:20

Jeg har haft Thundbird siden jeg fik win7 - havde før Outlook Express. Nu savner jeg OE's funktion, hvor man kunne indsætte en lydfil, som automatisk spillede når modtageren åbnede mailen. Er der ingen muligheder for dette i Thunderbird. Kan ikke finde det i al fald.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 11:31

Klik på menuen Funktioner, vælg Indstillinger, klik på knappen Generelt,
her kan du vælge hvilken lyd du vil have..

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 13-12-10 11:56

Hej Klaudi
Den funktion havde jeg godt nok set, men regnede med det kunvar når jeg fik en mail og ikke modtageren. Hører modtageren lydfilen straks han åbner mail programmet uanset hvilket program han bruger?
Funktionen er ikke så optimal som den i Outlook Express. Her var den knyttet til den mail man sendte og åbnede først når denne mail blev åbnet. Man kunne endog vælge om lydfilen skulle gentages, osv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 12:01

Sorry, jeg læste det som lyd ved ny mail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 12:10

Ta' et kig her
Thunderbird still does not support that feature.
http://www.windowsbbs.com/firefox-thunderbird-seamonkey/78975-embedding-sound-email.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 12:17

Måske der findes et Plugin
https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 16-12-10 09:12

Jeg er en ikke særlig engelskkyndig pensionist, så jeg må nok droppe det.
I Outlook Express var det bare at vælge Baggrund - lyd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-10 09:15

Thunderbird still does not support that feature
=
Thunderbird understøtter stadig ikke den mulighed

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 16-12-10 09:22

Citat
Thunderbird still does not support that feature
=
Thunderbird understøtter stadig ikke den mulighed

Nej, men hvis jeg tygger mig igennem sitet og andre steder, kan man tilsyneladende lave et eller andet Script som muliggør det.

Annuller spørgsmålet
Fra : anyway

Dato : 18-12-10 09:14

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål