/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mistet folder
Fra : bjarnebr
Vist : 624 gange
200 point
Dato : 13-12-10 00:23

Jeg har win 7 i højer side af startmenuen står der blandt andet Dokumenter og en undermappe der også hedder dokumenter den indeholder alle mine breve mm, men jeg er kommet til at slette undemappen dokumenter der indeholdt alle mine breve.

HVORDAN FÅR JEG DEN IGEN?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-12-10 00:48

Har du kigget i skraldespanden?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-12-10 01:07

Der er ikke noget i skraldespanden og jeg har også været inde i mappeindstillingerne og ændret så skjulte filer og mapper vises, det gav heller ikke noget resultat.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 02:06

Har du klikket på den og slettet den, eller har du trukket den væk, så kan det være den ligger i en anden mappe, ellers prøv systemgendannelse.
Har du prøvet C:\Documents and Settings\All Users der kan til tider ligge en kopi.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 02:12

Ellers kan jeg for fremtiden anbefale dette program.
http://www.goodsync.com/land/land.php?affid=20egs&frm=frame19&gclid=CIX588-I6KUCFcOIDgodPAPJ0w

Eller dette som kan lave en direkte online backup 10GB, gratis.
http://www.4shared.com/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-12-10 07:31

Jeg har højreklikket på den og så slettet den.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 11:03
Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 13-12-10 15:01

Jeg har desværre prøvet ALLE jeres forslag uden virkning, men jeg er lige kommet i tanke om at jeg har en kopi på en usb nøgle (det plejer jeg ikke at have), og annullerer derfor dette spørgsmål