/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Peecee upload.
Fra : piaskov
Vist : 1331 gange
200 point
Dato : 12-12-10 17:03

Hej alle.
Sig mig ...har de lavet om på måden man kan uploade på ??
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre for mig at uploade mine foto mere
Der har ALDRIG været problemer før men nu kan jeg bare ikke ...fatter det bare ikke
Jeg gør som altid...har ikke fået nyt kamera eller andet sjovt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:04

Vender tilbage når maden er færdig OG fortæret

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 17:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 17:09

Det skal du bare ikke finde dig i!!! brug et andet sted der ikke driller---- måske det er nissen??

http://www.gratisupload.dk/index.php

http://www.myupload.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 17:10
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 17:12

Ingen problemer her, min e-mail er også forvalgt så jeg kan slette filen senere:
http://peecee.dk/upload/view/279267

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-10 17:15

Måske du lige skal tømme Midlertidige Internetfiler.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 17:18
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:49

Citat
virker fint her

Citat
Måske du lige skal tømme Midlertidige Internetfiler.

Er gjort

Citat
Virker stadig fint

MERE

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 17:50
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:51

O.V. N.
Citat
Ingen problemer her, min e-mail er også forvalgt så jeg kan slette filen senere:

Var det en hentydning ????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 17:53

Den med e-mail er valgfri, det er hvis du vil slette din fil senere
selv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:54

Citat
A PHP Error was encountered
Severity: Notice

Message: Undefined index: file_name

Filename: upload/doupload.php

Line Number: 40

A PHP Error was encountered
Severity: Notice

Message: Undefined index: error_string

Filename: upload/doupload.php

Line Number: 40

Dette står der når jeg forsøger/har forsøgt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:56

HVOR ER I MORSOMME

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 17:58

Det er en forkert filtype, den besked har jeg fået ved en pakket mp3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 17:59

prøv lige med en anden fil, etellerandet.jpg f.eks.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 17:59

Ja...jeg fatter det bare ikke.
jeg har intet gjort andet end det jeg plejer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 17:59

Den har også drillet mig en gang. Og med samme meddelelse- jeg troede det var fordi det var et billede som den ikke kunne klare

jeg brugte en ny opstart, istedet for den jeg har under favorit og jeg aner ikke hvorfor, men den virkede til sidst

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:01

Citat
Og med samme meddelelse- jeg troede det var fordi det var et billede som den ikke kunne klare

Det samme troede jeg da.
Men det er gennem 2 md. jeg ikke har kunne bruge det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:04

Jamen i må altså ikke uploade fy-fy billeder, det er derfor i får fejl kun pæne billeder tak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:07

Citat
Jamen i må altså ikke uploade fy-fy billeder, det er derfor i får fejl

Det kunne jeg da aldrig drømme om......................not

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:13

Er det en forkert filtype du forsøger at uploade?
Citat
Det er ikke lovligt at uploade filer med copyright der tilhører 3. part.

Det er ikke muligt at uploade filer i følgende formater:
mp3, mp4, mov, asf, wmv, avi, mpg, mpeg og flv.

Der er lukket for upload af filer med endelsen .php og .htm.
prøv at zippe filen først, det er snart så måske det hjælper at pakke ind som gave, eller sørg for at din fil har en godkendt fil endelse

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:15

o.v.n.
Det er mine egne billeder jeg prøver med.
Jeg fatter det bare ikke Der har ALDRIG før været problemer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:17

Hvad hedder billedet til efternavn? Jeg tror det er en fejl 40

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:19

http://peecee.dk/upload/view/279282
Se nu fandt jeg et gammelt billed fra en sommerferie. Så er der intet problem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:19

Citat
Jeg tror det er en fejl 40

Kigger liiiige efter.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:21

Og hvad er forskellen på det billede og det som du ikke kan uploade? Altså ikke motivet men egenskaberne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:24

Det er teget med et andet kamera...men jeg har tit sat billeder herind med fra det nye.

Der står ved det billed : Type JPEG.... 2.89 MB

Var det , det du mente.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:24

det skal hedde .jpg til sidst i filnavnet eller et andet filformat til billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:25

Citat
Se nu fandt jeg et gammelt billed fra en sommerferie
aha ægtemanden i en ubåd, godt har i været sejlere, men jeg vidste ikke at det var under vandet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:28

Det hedder jpg...
Og det jeg netop prøvede er med et jeg i forvejen har haft sat ind her i en tidligere tråd.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:30

http://www.kandu.dk/Spg148090.aspx

Det jeg i sin tid smed herind...kan jeg ikke uploade nu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:38

Når du rydder op i cachen sletter du så "alt"?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:40

Citat
Når du rydder op i cachen

I hvad for en nisse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:40
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-10 18:40

Pia

Er du klar over at billedet ikke må være større end 80 mb. Det kan være derfor det blokerer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 18:40

Det var sa.t s

Jeg har lige prøvet med et andet billede af min ganske alm. kat - et ganske alm. billede og nu viser den sgu´det samme som du har fået besked om.

uhm- måske det er overbooket derinde

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:41

I midlertidige internet filer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:41

Citat
Ser det så'n ud?

Ja.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:42

Hvis billedet er over 80mb så er det den underlynme stort

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:43

prøv at omdøbe billede til navnpåbillede.png

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:43

@ granner...de er ikke for store.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:44

Citat
prøv at omdøbe billede til navnpåbillede.png

Hvordan gør man så liiige det ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:45

Citat
uhm- måske det er overbooket derinde
overhovedet ikke her er forårs stemning ved dammen: http://peecee.dk/upload/view/279289

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:46

højreklik på billede og vælg omdøb, det er kun filendelsen du skal prøve at ændre,
altså jpg til png, tryk ok når du bliver spurgt om du vil ændre filtypen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:47

Citat
uhm- måske det er overbooket derinde

Så her der været det i 2 md.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 18:48

Åben billedet i Paint eller dit foretrukne billed program og gem det med en anden fil endelse, eventuel png, når du har åbnet billedet så klik på Filer og på Gem som og gå ned og vælg fil type

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 18:54

@Klaudi...virker heller ikke .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 18:58

og du kunne uploade det med ubåden?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-12-10 19:00
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 19:00

Pia det er jo det jeg siger.... det er nissen

Heller ingen props her....

http://peecee.dk/upload/view/279293

Mosel

Prøv på en af de andre oploads-sider og se om det også driller der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:02

Citat
højreklik på billede og vælg omdøb
det er altså FUSK og ikke måden man ændrer filtype på, så kunne man jo også omdøbe en Youtube film og omdøbe til mp3, det går altså ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:04

har i prøvet at bladre lidt i uploads på Peecee: http://peecee.dk/upload/view/279286

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:05

Citat
Pia det er jo det jeg siger.... det er nissen

Så har nissen da været tidligt på færde i år.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:06

Citat
og du kunne uploade det med ubåden?

Ja

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:07

Citat
det er altså FUSK og ikke måden man ændrer filtype på,

jo det er måden når det skal gå lidt hurtigt, og den virker ikke på mp3,
har prøvet, nå for den da, nu kommer lovens lange arm nok snart

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:07

Citat
har i prøvet at bladre lidt i uploads på Peecee:

O.V.N. og du menet det var MIG der ville være sjofel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:08

nisserne har været fremme i lang tid, de stod ude i haven da efterårs blæsten hærgede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:12

http://gratisupload.dk/vis/53533/

SEEEE det var da dette jeg ville vise jer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:13

Og så kan du selv se hvor sød jer er o.v.n.
Kunne ikke finde på at sætte nøgne damer herind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:16

Jeg har lige hentet din nisse og forsøgt upload til peecee, det kan jeg ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:18

Det du viser er begyndelsen til nissebørn så vidt jeg kan se og så er damen på Peecee altså ikke nøgen hun har da trøje på

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:18

Så virker det, filen er for stor
http://peecee.dk/upload/view/279299

Det lyder så lidt mærkligt, den er jo kun ca 3mb

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:19

Nej det kan jeg jo så heller ikke.
Men det er ikke kun det jeg ikke kan uploade...dybt underligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:22

@ Ja Klaudi.
Og det andet jeg linkede til i min tråd om staude har jeg jo uploadet med peecee.
Der var ingen problemer der. Men nu kan det ikke ...har lige prøvet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:24

Der er en fejl i dit billedet piaskov, hos mig vises der ikke ikon i billedmappen, der er kun en firkant hvor der står JPEG billedet kan åbnes men der er altså ikke nogen ikon

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:25

Billederne fylder for meget, jeg åbnede det i IrfanView, valgte Gem som...
og satte kvalitet til 80% og gemte som nisse2.jpg, fylder nu 655kb det org 2.99mb

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:27

Citat
Der er en fejl i dit billedet piaskov,

Mener du du ikke kan se de nisser ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:29

Der er ikke nogen fejl, de vises fint, både som billede og ikon

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:33

Ja det ses da også helt fint her .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-10 19:34

Jeg kan godt se nisserne når jeg åbner billedfremviser men der er ikke nogen nisse ikon, det er download fra Gratisupload jeg hentede

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 19:41

Jeg kan godt se nisserne.

Det billede jeg tidligere forsøgte at uploade,

fungerer nu- det er sgu da mystisk. Troede det først var noget med at billednavnet var for langt. Men jeg har forsøgt både at omdøbe- hvor det heller ikke virkede-nu virker det

http://peecee.dk/upload/view/279305

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:45

Citat
fungerer nu- det er sgu da mystisk.

Ja det er mega mystisk..jeg F**** ud og ind i et forsøg på at uploade.
Det er så ikke lykkedes mig anden den ene gang med ubåden.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:48

billedet fylder for meget i mb, det lyder egentligt mærkligt når der står at fil str. er max 80 mb!

nu har jeg prøvet med en på 2,1 mb det virker heller ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 19:50

så lykkedes det, med en fil str på 1,8mb

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:52

http://peecee.dk/upload/view/279312
Nu lykkedes det med et gammelt billed fra indsejlingen til Skælskør

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 19:59
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 20:14

Nu har jeg sendt dem en mail og forespurgt hvad der er galt .
Vender tilbage når der er nyt ...ellers bare klem på med at få løst problemet
Jeg vil ha' aftenkaffe nu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 21:22

Indrøm det bare.... det er nisserne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-12-10 21:23

Og nej det er ikke spor tidligt for nisserne at være på spil.... klokken er da over 21

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 21:48

Citat
Indrøm det bare.... det er nisserne

NIKS du...jeg er i fuld gang med at "tale" med webmasteren på peecee...han knokler med mine billeder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 21:52

Det lyder spændende, få ham/hende til at sætte fil str. op til de 80MB der står på forsiden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 21:56

Nu mener han det er microsoft der er skyld i det ikke virker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-10 21:59

Tjae nogen skal jo ha' skylden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 21:59

Citat
Microsofthar ændret noget så du ikke kan uploade fra skydrive.live.com. Ved ikke hvordan detfungerer.

Jeg fatter ikke en levende F** af dette.
Mine billeder ligger da hvor de altid har ligget...og uden problemer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 22:02

Du kan fortælle ham, at af een eller anden grund, kan jeg heller ikke længere.

Det virker som et pendul- virker - virker ikke osv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 22:04

Citat
Du kan fortælle ham, at af een eller anden grund, kan jeg heller ikke længere.

Det har jeg gjort smuller.
Skrev at vi er i et forum hvor vi sætter billeder ind med jævne mellemrum og vi havde aldrig før haft problemer.
Det største billed vi har kunne sætte ind idag/aften var på 1.86 MB.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 22:08

Tark- så ser vi hvorfor.

Jeg havde en mistanke omkring det at emailadressen står med grå-skrift. Kunne ikke få det ændret, men det var somom den ikke var aktiv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-10 22:13

Skrev til ham at hvis det ikke kom i orden måtte vi gå over til fjenden.
Tror han har opgivet mig...det er 5 min. siden jeg har hørt noget fra ham

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-12-10 00:28

Det virker da ganske udemærket

http://peecee.dk/upload/view/279352

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 11:15

Citat
Det virker da ganske udemærket

Det er muligt det virker hos dig dova...men det virker stadig ikke hos mig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 11:20

heller ik her, hvis filen er over 2mb!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 12:00

@ Klaudi...
Jeg tror han opgav os i aftes. Hørte ikke mere fra ham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 12:02

@ Klaudi.
Gider du prøve at skrive til dem også ??
Jo flere der skriver jo mere gør de måske ved det

webmaster@tweak.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-10 12:06

Hvorfor ikke bare bruge en anden side der virker, og lade peecee sejle deres egen sø, når de ikke kan få skidtet til at virke ordentligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 12:24

Citat
Hvorfor ikke bare bruge en anden side der virker,

Det kan vi da også gøre...men det var ikke spørgsmålet .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-10 12:32

Jeg ved godt det ikke var spørgsmålet..... men hva' ka' du bruge svaret til, når han ikke reagerer mere

Citat
Microsofthar ændret noget så du ikke kan uploade fra skydrive.live.com

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-12-10 16:02

Citat
Det er muligt det virker hos dig dova...men det virker stadig ikke hos mig.

Vær sikker på, at når sådan en side virker for nogen og ikke for andre, så er det ikke siden der er problemet, men en fejl i computeren hos dem der ikke kan uploade...enten en fejl i selve computeren´eller en fejl i filerne der skal uploades

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 16:34

>dova prøv om du kan uploade en fil der er større end 2mb

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 16:42

Har prøvet at skrive til peecee, har ikke hørt noget endnu...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 16:58

Citat
Har prøvet at skrive til peecee, har ikke hørt noget endnu...

Godt Klaudi...håber du lige smider respons herind når/hvis du hører noget.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-12-10 17:16

Nu har jeg også prøvet det der med over og under 2 mb og alle under 2 virker.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 17:47

Citat
og alle under 2 virker

Nemlig...OG de skriver at det "kun" skal være under 80 MB

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 20:13

SÅÅÅDANN.
Har lige fået en mail far webmaster Martin.
Nu virker det.
Godt du også skrev Klaudi...det hjalp med flere på banen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 13-12-10 20:29

Har os lige fået en mail og har tjekket det, og det virker

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 20:51

Tak for svaret Klaudi.
Og tak fordi du også skrev til dem...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 21:19

Velbekomme

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-12-10 22:10

Yes- tark fåret

nu virker det også her :

http://peecee.dk/upload/view/279496

dejligt brød ikk ´

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 22:19

.et ser ski .a helt fint u'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 22:53

Citat
dejligt brød ikk ´

UMMM det dufter helt hernede på falster .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-12-10 23:01

her er opskriften:
GRUNDBRØD TIL RÖMERTOPF

GRUNDBRØD TIL RÖMERTOPF – 1 stort brød

Dette brød er bagt med næsten lige dele rugmel og hvedemel og bliver derfor en mellemting mellem rugbrød og franskbrød. Det er bagt over to dage, men det er ikke så besværligt som det lyder og fordelen er, at brødet bliver lidt surbrødsagtigt, uden at du behøver at bruge en ægte surdej. Jeg plejer at skære det i tynde skiver på en brødmaskine og fryse skiverne i mindre poser.

Brødet kan varieres i det uendelige. Du kan f.eks. tilsætte sirup, kommen og stødt anis på anden dagen, hvis du har lyst: Det giver et sødere og mere krydret brød i stil med dem, man ofte får i Sverige. Det smager godt til mild ost og spegepølse.

Du kan også bage det udelukkende med hvedemel og uden anis og kommen. Så det bliver det til et ’fransk’ landbrød. Til et mere ’italiensk’ brød kan du tilsætte en håndfuld soltørrede tomater og en håndfuld pinjekerner og pensle det med olivenolie og drysse med finthakket rosmarin og flagesalt. Bager du udelukkende med hvedemel vil brøde hæve hurtigere. Brug derfor kun den halve mængde gær (1/4 pakke) og lad dejen hæve 12 timer i køleskabet i stedet for i 24 timer i stuetemperatur.

1. dag
• ½ l lunkent vand
• ½ pakke gær
• 600 g rugmel
• 2 dl yoghurt naturel eller andet surmælksprodukt, f.eks. ymer eller en fedtfattig cremefraiche.
• 1 strøget spsk fint salt
• 1 spsk honning

2. dag
• 600 g hvedemel

Eventuelt:
• 1 dl lys sirup (OBS! Du skal bruge ca. 200 g mere hvedemel, hvis du kommer sirup i dejen.)
• 1 spsk kommen
• 1 spsk stødt anis

Den første dag røres gæren ud i lidt af det lunkne vand. Tilsæt resten af vandet og rør rugmelet i sammen med salt, honning og yoghurt. Det bliver en klistret dej, der ikke skal æltes. Sæt dejen i stuetemperatur i 24 timer. Nu skal dejen være syrlig og boblende. Næste dag røres hvedemelet i og eventuelt sirup og krydderier. Hæld dejen ud på køkkenbordet og ælt den godt igennem. Tilsæt mere hvedemel, hvis dejen er for klistret, men pas på at dejen ikke bliver alt for tør. Form dejen til en kugle og bank den flad. Sæt Römertopf formen i en balje med vand (en stor skål kan også bruges, eller sæt en prop i køkkenvasken, fyld vand i og sæt den dér). Vandet skal gå op til formens kant. Det er ikke strengt nødvendigt at smøre formen, men du evt. pensle den med lidt vindruekerneolie eller smeltet smør – det gør formen lettere at rengøre efter brug. Læg brødet i formen og lad den efterhæve der i ca. en halv time. Tænd nu ovnen og sæt den på 250 grader. Når ovnen er varm ridses brødet, og det pensles med vand og drysses evt. med lidt hvedemel. Sæt derefter den nu våde Römertopf form med brød på en rist midt i ovnen. Dæmp varmen til 200 grader og bag brødet i ca. 50 minutter eller til et stegetermometer viser mindst 90 grader. Det tager lidt længere tid at bage brød i en lerform end når brødet ligger frit. Tag formen ud af ovnen, skær kanten af brødet løs med en kniv, vend brødet ud på en rist og lad det køle helt af.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 23:40

Citat
GRUNDBRØD TIL RÖMERTOPF

Vil det så sige jeg er nødt til at købe sådan en anordning