/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7
Fra : alan57
Vist : 891 gange
200 point
Dato : 11-12-10 18:12

Hej jeg prøver at køre et spil på windows 7 og får et skilt hvor der står TAGES DRIVER The driver require installation (with an administrator`s account) do you want to proceed now? og jeg siger ja,
så kommer der en besked der siger unable to proceed (error1275)
derefter kommer et nyt med et rødt mærke med et hvidt X i innoglow insufficient privileges; you must be administrator when you run this application for the first time.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der foregår?

Accepteret svar
Fra : popper

Modtaget 210 point
Dato : 11-12-10 18:17

Prøv at højer klik med din mus og vælg dig som administrator så tror jeg den er der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-10 18:23

Prøv med dette program, og se om du overhovedet kan spille spillet

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-12-10 20:14

I windows er der mulighed for at køre proframmer og drivere m.m. som administrator. Man er nemlig ikke helt administrator fra starten af. Det er lavet for at man ikke lige skal lave kuk i systemmet ved en fejl. Og for at køre som administrator så skal man ganske rigtigt som popper nævner, højreklikke setup filen og vælge Kør som administrator. Nu burde du kunne installere.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-12-10 06:47

hej popper jeg har prøvet at gøre som du siger og det virker med et andet spil, men dette her vil åbentbart ikke
jeg har på fornemmelsen at det er fordi jueg har instaleret spillet første gang uden at højre klikke osv: og efter at jeg fik dit svar afinstal jeg det, hvorefter jeg prøvede det du siger, men det vil åbenbart ikke kan det være rigtigt?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 13-12-10 09:54

Desværre er jeg nok ikke den bedste til svare på spørgsmålet når mit forslag tilsyneladende ikke vil virke.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-12-10 19:54

hej popper
jeg kommer det nok ikke nærmere end dette, derfor får du de 300

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 13-12-10 19:55

Tak for svaret popper.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 13-12-10 23:27

Velbekomme