/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Julegaveideer til dreng på 13 år
Fra : ElseR
Vist : 1074 gange
100 point
Dato : 10-12-10 11:03

Hej
Jeg søger en god julegaveide til en ung dreng på 13 år.
Det skal ikke være computerspil, tøj, musik, film el.lign., men gerne noget han kan beskæftige/lege uden tv og computer. Han spiller bl.a. guitar, fodbold og er også interesseret i teknik. Findes der f.eks. et eller andet stykke legetøj der kan programeres, så det kan udføre forskellige aktiviteter. Pris max 1000 kr. men en billigere ting er også ok.

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 10-12-10 11:43

Han skal da have sådan en fætter her:
http://www.aage.dk/shop/pedalboards-multieffekt/line-6/pocket-pod.html

Så kan han spille guitar med hovedtelefoner på, og få masser af rock ud af sin spade..
Man kan vade rundt i stuen med den i bæltet og lege rockstar - genialt legetøj!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-12-10 12:17

Min søn er voksen nu, men jeg husker at han var bidt af fjernstyrede ting og sager, da han var i den alder.
Prøv at kigge her:

http://rcfun.dk/category/tilbud-26/

Måske en fjernstyret bil eller helikopter?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-10 12:22

Lige en bemærkning til det at give en helikopter.... de er ret svære at få i luften, og når den kommer ned går de ofte i stykker... man skal bruge virkelig mange penge på at blive god til at flyve med dem, så hellere en fjernstyret bil, den ved man da hvor er

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-10 12:25

Hejsa.
Når ham nu dyrker lidt fodbold ville jeg da gi' et par gode fodbold strømper.
I sokkerne ville jeg så lægge et gavekort på xxx kr. til sportsforretningen.
Sportstøj er dyrt og besværligt at købe til sådan en knægt.
Hellere lade ham selv vælge så.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-12-10 12:29

Digitalkamera er også en mulighed?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-12-10 12:43

Betterwisser er et hyggeligt familiespil, hvis nogen gider spille med ham?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-10 12:53
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-10 16:49

Citat
Sportstøj er dyrt og besværligt at købe til sådan en knægt.

Man kan altså godt købe andet end tøj i en sportsforretning.
Gode sko feks.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-10 17:07

Udover noget teknisk har mine drenge også været glade for at komme ud og fiske og læse bøger

Godkendelse af svar
Fra : ElseR

Dato : 12-12-10 09:03

Tak for svaret pifo.
Det synes jeg ser spændende ud, og jeg tror det kan bruges.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-12-10 09:42

Velbekomme - ejg håber du finder noget, der falder i god jord. God jul!