/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
let overførsel
Fra : kj
Vist : 894 gange
100 point
Dato : 09-12-10 14:23

Jeg har med succes brugt let overførsel fra microsoft, til at flytte fra XP til Win7.
Er det muligt at benytte samme program fra XP to XP, eller har microsoft tilsvarende program til f.eks win2000 til XP

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-12-10 14:40

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 102
- Annullerede 38
- Slettede 0
Ialt 143

Kommentar
Fra : kj

Dato : 09-12-10 14:51

Hej kandupolitibetjen Stouenberg, de ubesvarede er besvaret, så kandu kører ikke altid godt,
af de ubesvarede er hovedparten besvaret, men hvorfor de havner i ubesvaret, står hen i det uvisse, hidtil har jeg ikke brokket mig, men kunne godt bruge en forklaring.

Det ville også være rart, at du bidrog med noget konstruktivt, i stedet for brok og legen kandubetjent.!

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-10 21:29

Du kan bruge hvilket som helst at de programmer til XP eller 2000, men det er altid smartest og bruge den nyeste version.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 10-12-10 10:24

Kj,du blacklister bare[B]kandupolitibetjen Stouenberg[/B],så er du fri for hans kommentarer om noget der inten har med dit spørgsmål at gøre.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 10-12-10 12:36

Tak for svaret webnoob.