/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ægte eller ej
Fra : CiviC
Vist : 1119 gange
100 point
Dato : 07-12-10 23:04

Hejsa

Jeg faldt lige over denne annonce og tænkte, at Versedge umuligt kunne ha' noget med Versace at gøre. Har prøvet at søge, men kan ikke finde noget.
Er denne kvinde ud på at snyde nogen, er hun selv blevet snydt eller er den god nok?

http://www.guloggratis.dk/mode/accessories/ure/annonce/9605527

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-12-10 00:50
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-10 07:14

Jeg ville bede om at få kvitteringen... også for ikke at risikerer at være hæler

Men jeg studser nu alligevel over at have et helt nyt ur i den prisklasse, og så sælge det

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-12-10 10:04

Det har INTET med Versace at gøre, producenten laver "look a like" designs og kalder dem:

Avia, Henley, Wingmaster, Versedge, Elesse

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-12-10 10:05

Ps. uret er skam sikkert et ægte Versedge, men det har altså ikke noget med Versace at gøre som der står i annoncen, det er blot "inspireret" af Versace

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-12-10 16:36

OK.

Katekismus:
Jeg fandt godt den side du henviser til, men der står ikke rigtig noget om prisen, hvem der sælger eller noget

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-10 17:18
Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-12-10 19:40

Ikke helt Nordsted, men tror nu jeg ville vælge det til 7,99 £

Har nu ikke tænkt mig at købe det, men synes da heller ikke at der var nogen der skulle snydes.
Er det mig der husker forkert eller var prisen ikke 4300,- kr i går?
Hun da også fjernet teksten med at det er fra Versace

Ifølge sælger er prisen sat til 2000-2500 ved en guldsmed og 2500 - 3500 ved Lauritz.com

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-10 20:36

Hun HAR ændret teksten siden i går

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 21:26

Kan ikke finde andre Versedge ure i Danmark.
Jeg spurgte om hun havde købt det i Danmark og hun svarede ja.
Senere skrev hun, at hun havde fået det i gave, da hun blev 20

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-12-10 21:31

Civic

Lad dog være med at købe det, og kom videre i livet

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 21:32

Fandt dog en af hendes andre annoncer på uret:

http://b.imagehost.org/0021/Versedge.jpg

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 21:34

Kortoververden:

Er kommet videre. Morer mig bare over, at hun sætter prisen ned til halv pris ved første spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-10 21:38

Hun er måske blevet gjort opmærksom på, at prisen var ublu

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-10 21:38

Prøv at spørge til prisen igen, næste gang får du det smidt i nakken

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 22:17

Hæhæ

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 22:26

Nu skal jeg nok stoppe, men læs lige dette citat:

Citat
eftersom jeg aldrig går med ur, og det ikke passede i håndledet, og jeg ikke ville ha det forkortet, da jeg så ville risikere at det ville gå ned i pris.... !

God weekend, når I når der til...

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : CiviC

Dato : 09-12-10 22:28

Tak for hyggen til alle