/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Venner.
Fra : bb1
Vist : 1288 gange
100 point
Dato : 07-12-10 13:56

Når først en af ens nærmeste venner røber en, sådan er det gået Øjenvidnet, så er det tiden hvor man skal til at tænke på andet en om mit hus er oplyst eller ej, når man køre på arbejde fra Hansted til Vejlefjord og tilbage igen.
Et godt forslag: Julestjerner for det var det Øjenvidnet tænkte mest på tidligere, når han kørte forbi mit hus..

Synd for ham, at han ikke kan stole på de venner han har.....

Kan du stole på dine??????????????

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-12-10 14:43

De venner jeg ikke stoler på, dem inviterer jeg på en jagttur langt ude i skoven, og så sker der altid en uundgåelig jagt'ulykke'!

Det er den eneste måde at få luget dem ud på!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-12-10 14:58

Jeg kan stole 100% på mine venner, ellers er vi ikke venner.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-12-10 15:22

Hvis ikke jeg kan stole på dem, så er det slet ikke mine venner - og dermed eksisterer problemet ikke

Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 07-12-10 15:34

Det er for dårligt hvis man ikke kan stole på sine venner, bb1
Det kan jeg nu godt og de kan stole på mig - i det virkelige liv, altså

Her på kandu.dk kan man, stort set, ikke stole på nogen - men det er jo heller ikke ens venner,
heldigvis

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-12-10 15:57

Peter Plys.
"Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen."

George Chapman.
"Mennesker, der er behagesyge, ligner venner
som ulve ligner hunde."

H.C. Andersen.
"Mit hjerte er en opslagen bog for mine venner, men der kan dog let hænge et par blade sammen, som ingen får at se."

Francois de la Rochefoucauld.
"Det er en større skam at nære mistro til sine venner end at blive skuffet af dem."

Jonas Mix Larsen (2009).
"Jeg kan bare ikke ta` det seriøst når nogen har 500 venner på facebook. Selv har jeg kun 435 …

Jakob Schlie.
"Alle er mine venner indtil, de har bevist det modsatte."

Joey Tribbiani/ Matt LeBlanc (Venner).
"Ingen gode gerninger er uselviske."

Ukendt.
"Stå bag dine venner ved at gå foran!"

Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 07-12-10 16:49

Rigtige venner kan ej købes for penge ...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-12-10 17:23

Ja naturligvis, men hvorfor vil du vide det?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-12-10 17:31

Fede citater du har samlet katekismus !

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-12-10 17:55
Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 07-12-10 19:47

Er det indiskret at spørge hvad sagen nærmere drejer sig om, bb1?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-12-10 20:59
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-10 21:01

Da der åbenbart både imellem ny og ældre deltagere herinde er nogle, som ikke har fulgt med, så skal jeg da gerne uddybe en smule.

Nogle ganske få personer herinde, som jeg kalder hylerne, fordi de altid hyler op om, det samme og bliver aldeles personlige, alene af den grund, at de ikke har andet, at genere mig med og fordi, de kan gøre det anonymt.

Deres forsanger kender jeg. Det er en 68 årig gammel mand E.B.Berthelsen fra Humlebæk. Udpeget af Dansk Land og strandjagt til at repræsentere dem på de bonede gulve kun fordi han boer nærmest og derfor ikke skal have så mange kørepenge.
Han har længe haft en forsanger, som kalder sig Øjenvidnet 1234567 o.v.s. Ham vidste jeg ikke hvem var, før jeg i dag modtog en telefon opringning. (Han blev røbet af en af sine egne gode venner)
Øjenvidnet er også en person omkring de 60. Jeg finder det derfor ganske påfaldende, at to så ”VOKSNE” personer igennem så lang tid har leget herinde, fordi de troede, at de for evigt kunne forblive anonyme.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 07-12-10 21:30

Godt jeg ikke har sådanne problemer at slås med........det er livet sgu da for kort til.
Tænk at bruge tid på sådan noget ævl... - at du gider - kom videre

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-12-10 22:00

Ingen andre end dig styrer din lykke. Derfor har du mulighed for at ændre alting ved dig selv og dit liv, som du ønsker at ændre.
Barbara De Angelis

Koncentrer dig mere om din karakter end dit rygte. Din karakter er den, du virkelig er, mens dit rygte er baseret på, hvad andre mener du er.
John Wooden (Amerikansk basketball træner)

- Du må ikke være så bange for at sige og gøre det forkerte, så kommer du aldrig til at gøre det rigtige ( Johannes Møllehave)

- I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du betyde en verden til forskel.

- Vi kan gøre mere for andre mennesker, ved at ændre på vores egne fejl, end ved at prøve på at ændre deres ( Francois Fenelon)

Skønhed, sandhed, venskab og kærlighed – Dette er de største værdier i livet. Vi kan hverken bevise eller forklare dem, og alligevel skaber de den største stabilitet i vores liv ( Jesse Herman Holmes -Professor I religion og filosofi)

Pessimisten klager over, at roserne har torne. Optimisten glæder sig over, tornene har roser.

"Venner er stille engle der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-12-10 22:44

Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 08-12-10 07:41

Tak for din forklaring bb1

Jeg må indrømme, at det er noget slemt svineri med anonyme personer
"venner" eller "uvenner", der ved noget om en person - dig, f.eks -

og så generer dig på kandu.dk eller andre steder.

Det er for sølle, kujonagtigt og burde ikke være tilladt.

Det eneste man kan sige er, at sådanne anonyme personer ikke er noget værd,
rent moralsk og menneskeligt.

Ellers ville de "fægte med åben pande" -

Ikke være anonyme !

Det er det samme, som de personer, uden skam i livet, der sender anonyme, adresseløse breve til ens privatadresse, hvis man, med navn og adresse sender læserbreve til aviser -
Og, som måske ikke er noget "visse" personer er enige med -

Så, frem for at tage diskussionen op i avisen -
sender anonyme breve, hvor de dels spotter, truer, nedgår o.s.v

De folk, er de under al kritik - nogle sølle personer

Jeg kender dig ikke bb1, men prøv at glemme disse fæhoveder, som generer dig.
hvis du kan, for sådanne møgsvin har ingen hæmninger, desværre !

Accepteret svar
Fra : åbenbart

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-10 08:14

bb1 betragt disse "hylere" som børn, der hyler og ikke kommer med noget konstruktivt

for du har værdi i dig selv ! at andre er nogle sølle skvadderhoveder, ændrer intet på det, så god vind !

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 08-12-10 10:05

Tak for svaret åbenbart.

Men det er sku` svært når det er "voksne mennersker på 50 -60 år vi taler om!!!!!

Kommentar
Fra : åbenbart

Dato : 08-12-10 11:30

Der er nogen såkaldte "voksne" mennesker, der opfører sig på samme stadie som vuggestuebørn - Ja, endda værre !