/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
for min gode ven Erik
Fra : jensviggo
Vist : 1681 gange
50 point
Dato : 07-12-10 11:49

Ja, det er ikke nemt, men jeg prøver alligevel her i dette forum, selvom jeg ved det ikke er nogen lægebrevkasse.

Min gode "gamle" arbejdskammerat Erik, som nu igennem ca 2 år har haft frygtelige smerter, i mellemkødet, altså mellem as og pung. Han har været til scanninger mange lægebesøg, uden at få konstateret uregelmæssigheder.
Det er ikke prostata, som nogen måske vil sige, men hvad er det, kan det være noget med mælkesyre, der normalt går i musklerne, er checker for dette osse, har fået taget mange blodprøver der ikke kan påvise abnomaliteter. Erik er desperat på sundhedsvæsenet, der ikke kan hjælpe, har ligeledes været hos alternativ behandlere uden held. Erik er 72, og har indtil dette været superenergisk, aldrig fejlet noget, men nu er hans liv mere eller mindre gået i stå. Er 72 år.

håber der er nogen der kan spore ham ind på problemet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-10 12:37

Hvis det kun er uden på, altså huden,
kan salve med binyre bark hormon, eksempelvis Bionat, sikkert hjælpe?

Er det længere inde, ved jeg ikke,
mælkesyre er jo et tegn på at man ikke får affalds stofferne væk??

Nok snarere amino syre, ægte gigt???
Her er der vist ikke meget at gøre, ud over gigt piller...

Han er vel checket for sukkersyge????

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 07-12-10 12:40

http://www.kandu.dk/Spg146191.aspx

Prøv 0g se her. Var der ikke noget i disse gode råd som hjalp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-10 13:25

Citat
Erik er 72

Hvis læger IKKE kan konstatere nogen "fejl" bliver svaret - ALDERDOM....

Vi får ALLE forskellige skavanker med alderen - Vi ældes ALLE forskelligt.....

Sådan er livet desværre....

Men at man ikke kan fjerne smerterne lyder MEGET besynderligt....

Det er IKKE det store problem at gøre folk smertefri - men det giver ofte andre problemer - så måske derfor....

Kommentar
Fra : akle

Dato : 07-12-10 13:47

Et alternativ er; Udrense kroppens giftstoffer som har hobet sig op i årenes løb.

Kuren er HVIDLØGSKUR!

Min mand Hvidløgskuren, efter at have fået lægens dom; Indsprøjtning af Binyrebarkhormon i ALLE led, samt en skrap omgang kemo-tabletter.

Dette nægtede han, da han først ville prøve Hvidløgskuren, hvilket udrenser alle kroppens giftstoffer.

Det hjalp!!! Han blev smertefri, og kunne langsomt komme igang igen, samt ikke mindst gå igen.

I dag kan han næsten alt! , ogogså han er op i årene.

Jeg giver gerne opskriften hvis det har interesse.

Pris ca. 50,- for køb af ingredienserne. og ellers helt uskadelig at indtage.

MVH Akle

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-12-10 14:58

Citat
Et alternativ er; Udrense kroppens giftstoffer som har hobet sig op i årenes løb.

Helt enig,.. der er noget om de der hvidløg, kartofler, mm.
Alma Nissen er kendt over det meste af verden,
for at kunne hjælpe med sine udrensende/helbredende kure,.. http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=1172/sprog=1/grp=8/menu=10/

http://www.bionordic.dk/page.asp?id=515

under alle omstændigheder er det nærmest gratis at prøve.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-10 16:50

Hej jensviggo.
Det kan måske være en bekteriel infektion han har.
Er det undersøgt ??
I så fald kan en penecillin kur hjælpe.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-12-10 02:00

Jeps, hvidløg kan noget som selv ikke den argeste modstander af naturmedicin kan benægte.

Det er ikke en mirakelkur, men gør heller ikke skade, bortset fra manglende socialt samvær hvis man spiser flere fed rå hvidløg om dagen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-12-10 19:44

Skriv til radiodoktoren Carsten Vagh Hansen, som har rigtig stor viden indenfor emner, som falder udenfor de almindelige lægers viden!
http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/
http://www.dsgnet.dk/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 06-01-11 14:01

til akle
tak for din besvarelse, vi vil gerne, hvid du vil give os hvidløgskuren her i dette forum

mvh erik

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-02-11 15:45

har fået alle relevante undersøgelser, uden resultat

Kommentar
Fra : akle

Dato : 09-02-11 23:18

Hej jensviggo.
Har sendt dig en besked under 'private indlæg'.
Derudover kan du rolig benytte dig af de to links som EA-HS har givet dig. Her omhandles også hvidløgskuren og kartoffelkuren, begge kure kan med fordel kombineres og er desuden meget effektive udrenselseskure.
Held og lykke med arbejdet for din ven.
MVH Akle

Kommentar
Fra : hans3387

Dato : 20-02-11 17:58

han kan muligvis have en nerve i klemme ?