/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Blokker afsender i Thunderbird
Fra : carlarne
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 07-12-10 11:25

Tidligere anvendte jeg Outlook som mit mailprogram. Det var, mens jeg anvendte Windows xp.

I dag er mit styresystem Windows 7, og jeg anvender Thunderbird som e-mail program. Jeg har ikke brugt det ret længe, så jeg er desværre ikke fortrolig men programmets finesser.

Jeg har i et par dage fået mails fra en idiot! I outlook kunne jeg have "blokkeret" ham, og det kan jeg sikkert også i Thunderbird.

Hvordan sikrer jeg mig mod ham "børge" - altså blokkerer ham??

Og ved I, om der findes en brugsvejledning til programmet - på dansk!!??

Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul - ikke mindst alle jer, som har hjulpet mig i årets løb.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-10 11:34

Få styr på dine mails, undgå spam og få samtidig en mere sikker computer ved at bruge Thunderbird.
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-10 11:41

Velkommen til MozillaDanmarks side for hjælp og support til Thunderbird
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird

Accepteret svar
Fra : a_h

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-10 11:42
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-10 11:53

Citat
Hej kan du bruge denne hjælp
http://www.carriestatting.com/secret/filters/filters.html

Det må være måden at gøre det på

Har du prøvet at højreklikke på mail og vælge Marker > Som Spam?

Godkendelse af svar
Fra : carlarne

Dato : 07-12-10 13:18

Tak for svaret a_h.

Du snød mig ganske vist ved at give svaret på engelsk, men indholdet i det pågældende link var så fantastisk godt forklaret og illustreret, at selv jeg kunne finde ud af det.

"Børge" blev blokkeret i løbet af 2 minutter - incl. "oplæring"!!

Tusinde tak!!