/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
brevpapir i outlook 2003
Fra : lillelyst
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 07-12-10 09:52

Jeg bruger skabelonen "garden" som jeg godt vælle have ændret farven på da jeg synes den er for meget gul. Virker alt for "poppet".
Kender I en fidus til om jeg har mulighed for ændring af skabelonen eller skal jeg ind og oprette en hel ny? Jeg synes microsofts udvalg er for dårlig da de fleste indeholder en eller anden form for symbol. Til forretningsbrug er disse ikke specielt velegnet.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-10 10:20
Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-12-10 14:42

Det meste brevpapir er bygget på billeder og en HTML fil, her er der en mulihed for at ændre på farveopsætningen, hvis du redigere HTML delen.
Men det kræver, at du kan junglere lidt med hjemmesider, da det i princippet er det sammen der sker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 13:41

er du løbet tør for papir, eller er det os huskeren den er gal med her?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-02-11 15:18

Det med brevpapir var sikkert kun en "LILLE LYST", som ikke holdt ret længe.

Ellers findes der oceaner af brevpapir på nettet, til alle former for baggrund, alt efter årstiden og situationen det skal bruges i.

Hvem som ikke gider lede, finder heller ikke!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 15:29

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 20-02-11 19:17

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 20:36

Velbekomme