/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Atapi cd-rom driver ??
Fra : ekki
Vist : 526 gange
30 point
Dato : 11-05-03 17:44

Mit cd-rom drev virker ikke lige nu og jeg mangler driveren til det
jeg har driver på en cd men cd-rom driveren virker ikke så hvordan skulle jeg nogensinde
få den installeret?!?
er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade drivere til den??
det er et atapi 52x speed mtrp ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 18:07

Måske kan dette her hjælpe dig>
Citat fra et andet spørsmål)
Fra : Manse9933 Dato : 08-05-03 23:45

Der er noget andet du kan prøve dawnload dette program, i det plejer man at
kunne få links til forskællige hardware som det opfanger at du har indstalleret,det er et forsøg værd(gratis dansk sproget)
I programmet ser du under>lager>windows lager og se om du kan finde et link
der.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

program>AIDA32 - Enterprise

Manse9933

Man kan aldrig vide.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 18:15
Kommentar
Fra : ekki

Dato : 11-05-03 18:22

Øhm jeg forstår ikke helt lager siger du?
hvor er det lige jeg finder det i programmet? :D

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 18:30

Der skulle gerne være et mappe træ ude i venstre side lager>windows lager så kommer der en mappe frem med din hardware frem,i øverste vindue
trykker du på det cdrom drev du vil tjekke så skulle det gerne komme frem
i nederste rude.

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 11-05-03 18:48

hmm der er bare gråt den kan nemlig ikke finde mit cd drev
men inde i Kontrolpanel>tilføj ny hardware der kan den godt finde den men den siger
at der er et problem med den og den beder mig installere driveren til den
hvad skal jeg dog gøre???

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-05-03 19:04
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 19:04

Har du prøvet at åbne computer administranion>enhedshåndtering>diskdrev
se om det dukker op der så dobbelt klik på det>driver opdater driver
og sørg for at du har adgang til nettet,prøv lige det,

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 30 point
Dato : 11-05-03 19:05
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 19:06

nå det kan være du kan finde den på catbody's link

Godkendelse af svar
Fra : ekki

Dato : 11-05-03 19:11

Tak for svaret catbody.
Nu burde det være iorden :D

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-05-03 19:14

perfekt