/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tag jeg da for søren sammen.
Fra : piaskov
Vist : 1581 gange
100 point
Dato : 06-12-10 13:33

Så har vi profil nr. 66 på banen.
Kan det da være rigtigt ????
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280292

Og husk lige sne-fnug.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-10 13:36

Bare ignorer ham og hans tråde og tips. Det gør jeg.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 06-12-10 13:39

Hvad er han for en klovn?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-12-10 13:49

- han er en stakkel (læs: tosse) der er gået forkert - og det har han fandme svært ved at finde ud af...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 13:53

Citat
- og det har han fandme svært ved at finde ud af...

Ja det har han...men det er han jo så ikke ene om...hvad med kandu ??
De ka' sq heller ikke finde ud af det

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-12-10 14:08

nr. 66, i mener vil idiot 66

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-10 14:32

Citat
Så har vi profil nr. 66 på banen

Du er bagud

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 06-12-10 14:42

Hvad har søren gjort

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 15:00

Citat
Du er bagud

Ja det kan du så godt bilde mig ind !!!!

Hvad nr. er det så Refi ????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-10 15:05

Hej Pia

Det er som at slå i en dyne. Jeg tror, at ballerne på teamet bag kandu er lige så bløde

refi mener sikkert nr. 213.938

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-10 15:13

Jeg synes det er utroligt at han gider blive ved. Men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Så hvad kan vi dødelige håbe på at gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-10 15:15

Citat
Tag jeg da for søren sammen.

Tjaeh... men hør
jeg har det da ok. ..bortset fra en forstuvet fod
..og så jeg ta'r det helt afslappet ... jeg har iøvrigt også vinterferie.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-10 15:17

Kors Molekyle er det ikke herligt med ferie?

Du skal ikke være misundelig men jeg har ferie hele året.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 16:04

Tjek lige idioten ud...se lige hvad han skriver i sin profil

Citat
Jeg hedder Jørn Rudolph bor i DK

Vil bruge denne profil fremover, tror jeg - Ikke sne-fnug, som er blevet involveret i for meget snavs og blackliste. Sne er kønnest, når det er helt hvidt, ikke?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 16:23

Hvordan kan det være at der er så mange kandu'er der ikke har andet at bruge deres tid til end at jagte Jørn.

Hvis manden udgør et problem, og han kun er ude på at få opmærksomhed, hvorfor er det så så svært at ignorere manden?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 16:33

Citat
Hvordan kan det være at der er så mange kandu'er der ikke har andet at bruge deres tid til end at jagte Jørn.

Hvordan kan det være, at du ikke har andet at bruge din tid på, end at korrekse hvad andre burde bruge deres tid på?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 16:35

Citat
, end at korrekse hvad andre burde bruge deres tid på?

Ja det ville jo stoppe helt af sig selv HVIS kandu teamet fik øjnene lidt op.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 16:43

Hvad er det helt præcist kandu "teamet" skal? Udelukke folk på livstid fordi nogen mener at de en gang har gjort et eller andet som nogen ikke brød sig om?

Lad dog Jørn være.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-12-10 16:47

Citat
Hvad er det helt præcist kandu "teamet" skal? Udelukke folk på livstid fordi nogen mener at de en gang har gjort et eller andet som nogen ikke brød sig om?

Iflg. Granner01 - når hun snart det hevr eneste gang - hun er blevet Kandu's moderator

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 16:49

Citat
Lad dog Jørn være.

Nu korrekser du igen. Har du virkelig ikke andet at bruge din tid på?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 16:51

NoBrainHere, jeg under mig blot over at der er så mange der har så travlt med at hetze Jørn, når de godt ved at de dermed giver Jørn den opmærksomhed som de mener er det eneste Jørn er her for.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 17:06

Citat
NoBrainHere

Jeg påtaler din nemme og nedladende afvisning af en tråds berettigelse, og du kalder mig NoBrain?

Hvad siger du til at vi mødes, så kan du få lov til at BEVISE hvor pisseklog og bad-ass du er.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 17:14

Jeg synes vi skal holde os til argumenter. Du kunne jo f.eks. forklare hvorfor man synes at det er så vigtigt at køre hetz på Jørn og herunder hvorfor denne tråd overhovedet er nødvendig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 17:24

HAAALLLOOOO...
IKKE SKÆNDES HER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så bliver du BL i denne tråd fun2

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 17:27

Citat
hvorfor denne tråd overhovedet er nødvendig

Det ER den fordi kandu teamet skal få øjene OP.
Fat det dog....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 17:30

Citat
Jeg synes vi skal holde os til argumenter

Du synes vi skal holde os til argumenter. Er det at argumentere, at forfalde til øgenavne, fordi du bliver stillet modspørgsmål?

Mine argumenter for at mene jørnmangeprofil burde smides af kandu har jeg oplyst før herinde. Et af dem er, at jeg ikke kan lide hans figur her. Mest fordi den er falsk og uredelig. Et par gange har han holdt diskursen (i en halv dag cirka), men ellers bruger han tricks og tøsefornærmethed som virkemidler. Dertil kan jeg tilføje, at jeg får fnat af at deltage i en interessant tråd, hvor man den følgende morgen bliver mødt af mere end 200 kandu e-mails i sin indbakke, fordi fjolset har spammet tråden til ukendelighed. Han er en kæmpe belastning. Længere er den sådan set ikke.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 17:32

Piaskov, jeg prøver igen: Hvad er det lige du synes kandu teamet skal? Og hvorfor er det nødvendigt at fortsætte denne absurde hetz på Jørn?

Du har selvfølgelig lov til at BL dem der stiller ubehagelige spørgsmål...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 17:35

No1Here, jeg synes at det var rart at høre at du var i stand til at argumentere.

At du (og andre) ikke kan lide Jørn er næppe grund nok til at hælde ham ud. Hvis Jørn skal ud skulle halvdelen af kandu medlemmerne smides ud.

Jeg stiller mig fortsat tvivlende over for om denne ulidelige hetz mod Jørn er den rette reaktion på Jørns fjollede opførsel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 17:54

Fun2.
Jeg prøver en gang til.
Citat
Hvad er det lige du synes kandu teamet skal

De skal gi' ham sådan et los i bagdelen at han lander et vist sted UDEN returret

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 18:02

Pia,
Tror du det er muligt at smide nogen ud fra et sted som dette, på en måde så det tager mere end 10 sekunder at komme tilbage?
Tror du at alle disse tråde, hvis eneste formål er at køre hetz på Jørn, øger sandsynligheden for at Jørn bliver smidt ud og ikke kommer tilbage?

Jeg må tilstå at jeg tvivler stærkt, derimod gør det blot Jørn endnu mere ivrig efter at hærge stedet og gør almindelige brugere trætte af stedet.

Det eneste der rigtigt hjælper er at ignorere Jørn.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 18:05

Hvad er det du ikke forstår fun2?

Kandu HAR hældt manden ud herfra, og det betyder at KANDU ikke ønsker ham her. Hvis nogen skal have skyld for at skabe opmærksomhed og dramatik omkring Jørn, så tvær aben af på HAM SELV. Han har efterfølgende for sin exit herfra oprettet tonsvis af nicks, for kun at komme tilbage hertil og spamme videre i en uendelighed.

Desuden er dine spørgsmål langt fra ubehagelige. De er nærmere naive, vil jeg sige. Men siden du så gerne vil at andre svarer på dine spørgsmål, så lad mig stille dig et.

Hvorfor er det dig så magtpåliggende, at en bortvist profil (for det ER han) skal have adgang hertil?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 18:16

Det er mig ikke magtpålæggene at Jørn skal have adgang til kandu, Jørn er i mine øjne irriterende og ligegyldig.

Men:
1: Man får smidt Jørn ud, han opretter blot et nyt alias
2: Alle disse hetze tråde om Jørn irriterer mig langt mere end Jørn
3: Der er mange brugere på kandu der er mindst lige så irriterende som Jørn.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 18:32

Citat
2: Alle disse hetze tråde om Jørn irriterer mig langt mere end Jørn

Hvis disse tråde udgør et problem for dig, hvorfor er det så svært at ignorere dem?

Ja hov, det lyder mistænkeligt meget som et råd du gav kl. 16.23. http://www.kandu.dk/spg151982.aspx#1750202

Korttidshukommelsen har trange vilkår.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 18:35

Der er nok større chance for at få standset alle disse hadetråde, end at få stadset Jørn.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 18:45

Og hvorfor skulle der være større chance for det?

Jeg tror omvendt, at jo mere du korrekser folk til at rette ind efter hvad DU mener er det rigtige, jo større lyst giver du til at man fortsætter i modsat retning af din.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 18:49

Fordi du og piaskov lader til at tage imod fornuft.
Fordi Jørn trives i modvind.

Jeg "korrekser" ikke, jeg påpeger blot at projektet med at få smidt Jørn ud af kandu for stedse, er dømt til at mislykkes, og forsøget herpå blot irriterer brugerne på kandu.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 19:17

Du korrekser, men prøver at omskrive det til noget andet.

Det bedste for dig vil være, tror jeg, at du lader folk selv vurdere, hvordan de mener at deres besøg på kandu skal bruges.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-12-10 19:28

Problemet No1Here er at du kalder det at "korrekse" blot fordi jeg tillader mig at være uenig med dig, dermed får du sat et stempel, som gør at du tror at du har ret.

Derudover har du helt samme irrationelle adfærd som Jørn, når nogen siger at du du optræder fjollet, reagerer du ved at optræde mere fjollet.

Jeg fjerner mit kryds i denne tråd, emnet har allerede fået mere opmærksomhed end det fortjener.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-10 19:30

No1Here ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-10 19:41

..og piaskov ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 19:46

Citat
Problemet No1Here er at du kalder det at "korrekse" blot fordi jeg tillader mig at være uenig med dig, dermed får du sat et stempel, som gør at du tror at du har ret.

Du korrekser, men prøver at omskrive det til noget andet.

Citat
Derudover har du helt samme irrationelle adfærd som Jørn, når nogen siger at du du optræder fjollet, reagerer du ved at optræde mere fjollet.

Hvad siger du til at vi mødes, så kan du få lov til at BEVISE hvor pisseklog og bad-ass du er.

Citat
Jeg fjerner mit kryds i denne tråd, emnet har allerede fået mere opmærksomhed end det fortjener.

Du er det svageste led. Farvel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-10 19:51

Det jeg mener er: DISKEN, Jørn ..og div. andre alias profiler er sgu da rim'li harmløse
...set i lyset af visse andre, af kandu teamet; bortviste'/Blacklistede brugere.
Ro på...! De gør jo ingen skade ...de udgør højst en smule 'støj' på 'linjen'.
Jeg ka' rent personligt ik' få øje på den store ondskab ved deres tilstedeværelse hér på sitet,
...IGEN i opposition til ANDRE ligeledes uønskede profiler.
Ingen nævnt. Ingen glemt !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-12-10 19:55

Citat
Hvad siger du til at vi mødes, så kan du få lov til at BEVISE hvor pisseklog og bad-ass du er.
- Med sådan en kommentar, forstår jeg bedre hvorfor at No1Here var blacklistet på Kandu.
Det er muligt at No1Here normalt kan tale sådan til hans venner - men jeg mener ikke sådan en opførsel hører hjemme på Kandu!

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 20:18

Citat
men jeg mener ikke sådan en opførsel hører hjemme på Kandu!

Ahva for en opførsel?. Uddyb

og så er jeg altså ikke blacklistet så vidt jeg ved. Kan man så skrive herinde?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-12-10 20:27

Du og Creamygirl var blacklistet i ca. 1 uge - men det er muligt, at du ikke har bemærket det.
Men hvis du kigger i ældre indlæg, vil du opdage et en gruppe brugere var meget kede af det!

Og med opførsel - mener jeg, at dine utilslørede "trudsler" ikke hører hjemme på Kandu.
Citat
Hvad siger du til at vi mødes, så kan du få lov til at BEVISE hvor pisseklog og bad-ass du er.
- Hvis det er din eneste måde, at du kan kommunikere på - så minder du utrolig meget om TV-reklamen.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 20:59

Citat
Du og Creamygirl var blacklistet i ca. 1 uge - men det er muligt, at du ikke har bemærket det.
Men hvis du kigger i ældre indlæg, vil du opdage et en gruppe brugere var meget kede af det!

Jøsses kineser, hvad er det her for et fucked up sted?

Citat
Og med opførsel - mener jeg, at dine utilslørede "trudsler" ikke hører hjemme på Kandu.

At du i din analytiske hjerne får et tilbud om at mødes til at være utilslørede trusler (det staves uden d ), må stå for din egen regning.

Har man mandsmod nok til på et forum, på skrift at kalde mig (og andre for den sag skyld) for fjols, NoBrain whatever, så er det på sin plads at tilbyde et møde face to face. Ikke for hverken at true , eller slå på næven. Men for at give vedkommende chancen for at BEVISE, at han virkelig er den der ordjonglerende, bekymringsfri motherfucker, som han udgiver sig for på skrift. Ofte viser det sig, at præcis som med den modige billist med fuckfingeren siddende løst, så er man knap så kæphøj udenfor bilen, som indenfor. Så igen. HVOR i tilbudet om at mødes ligger der en trussel?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-12-10 21:08

Ok - No1Here, jeg er ikke enig med dig!
Så lad os stoppe her.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 21:11

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-10 21:41

Nu skal i ikke skændes, for er det ikke Jørn det drejer sig om?

Og siger det ikke det hele når man ved at Jørn på 2 år er blevet blacklistet af Kandu 62 gange og at han egenhændig ændrede måden man oprettede profiler på Kandu.

Så lad være med at kalde hinanden en hel masse. No1here og creamygirl blev kun blacklistet fordi Kandu troede at det var Klummes profiler. Det blev rettet da vi kontaktede Kandu.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-12-10 21:48

Citat
Nu skal i ikke skændes, for er det ikke Jørn det drejer sig om?

1: Vi skændes ikke, jeg efterlyser bare et fornuftigt sprog.
2: Og det har intet med Jørn at gøre - vi er en del på Kandu, som ikke tilhører "hylekoret"!

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 21:59

Citat
Kandu troede at det var Klummes profiler.

Du mener Jørn troede det var Klummes profiler, og overbeviste kandu om det?.

Jeg husker i hvert fald en tråd, hvor han gentagne gange beskyldte mig (og alle de andre som deltog i tråden) for at være Klumme. Han må være temmelig forvirret nu, hvor det er lykkedes ham at slippe for Klumme, og opdage at alle dem han troede også var Klumme stadig er her.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-10 22:09

Det er ik' bare her han huserer den kære hr JR, her en fra sidste år på Eksperten
http://www.eksperten.dk/spm/886647

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-10 22:17

Vi siger tak kandu.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 22:29

Citat
Vi siger tak kandu.dk

Ja tak mon ikke...håber så det holder

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 22:30

Citat
Jeg tror, at ballerne på teamet bag kandu er lige så bløde

Åbenbart ikke ans...det hjalp.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-12-10 22:34

Hold da op Klaudi. Jeg klikkede videre fra dit link og kan konstatere, at manden er fuldkommen udenfor pædagogisk rækkevidde. Det er mig ubegribeligt, at der sidder brugere her på kandu, som seriøst mener, at der skal gives plads til denne tosse. Han skal da indlægges. Han er jo syg.

http://www.eksperten.dk/spm/886430

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 22:36

Citat
her en fra sidste år på Eksperten

Hold da K*** Klaudi...han er da syg i roen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-12-10 22:40
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-10 22:45

Citat
Han skal da indlægges. Han er jo syg

Ja et eller andet er der ski' galt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-10 22:51

Citat
Hiphip........

ja mon ikke hip hip .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-10 23:10
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-10 23:13

Citat
2: Og det har intet med Jørn at gøre - vi er en del på Kandu, som ikke tilhører "hylekoret"!
en meget lille del som ikke har fattet at landsbytossen er udenfor pædagogisk rækkevidde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 08:34

Jeg er nu stadig af den opfattelse, at der er forskel på Kong Hans og Jørgen Pottemager.

Én ting er, at ha' en skrue løs og ik' vær' rigti' oveni ..og så være direkte ubehøvlet, intrigerende og ondskabsfuld.

Selvfølgelig ska' der være plads til psykisk syge, ordblinde, børn, nisser og andet godtfolk på kandu.dk, men der bør ikke tillades taletid til arrogante og nedladende individer med hang til gadedrenge sprog og personforfølgelse.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-10 10:44
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-12-10 11:31

Citat
åbenbart (Superbruger)

Han er i hvert fald,Superforbruger af profiler.
Jeg tror han befinder sig i en hypnotisk tilstand,eller måske endda psykotisk.Når han får åbnet Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 12:20

Ans m.fl: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=280322

Øeh... er det iorden, at bortvise en bruger for et så uskyldigt spørgsmål?

http://www.kandu.dk/Spg152003.aspx

Hvor er det liiiige, at der trædes 'over stregen' ...altså SVARENE undtaget?

Ja, jeg spørger bare 'smagsdommerne' ...og 'overflødige nævn' ?

TAG JER DOG SAMMEN !!! ...brugere af kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 12:36

Det er mig en gåde, hvorledes man ka' være så 'skråsikker' ?
Citat
No1here og creamygirl blev kun blacklistet fordi Kandu troede at det var Klummes profiler. Det blev rettet da vi kontaktede Kandu.

Det er muligt at; http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=255210 ..IKKE er Klumme.

..men hvordan i hede hulen osv. ka' du/I vide jer så sikre granner01 m.fl. ?

Sprogbrugen ..som IBM760 bemærker: Ligger ikke mere en håndsbredt fra omtalte profil!

Man ka' ik' skue en hund på hårene, men man ka' vel kende 'lugten' i bageriet?

Altså; rent gætværk fra min side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 12:41

Læs bemærkningen:
Citat
Han må være temmelig forvirret nu, hvor det er lykkedes ham at slippe for Klumme, og opdage at alle dem han troede også var Klumme stadig er her.

Næeh... 'kære' No1Here: Det var IKKE Jørn, som ønskede Klumme bortvist ..eller 'slippe' for profilen, men Teamet bag www.kandu.dk: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-12-10 16:02

Det er nu ikke sådan at jeg ligger søvnløs om natten,fordi en individ med 60-70 profiler,fremturer her på Kandu.Det er såmænd ikke misundelsesværdig,hvis Kandu er hans eneste ståsted,her i livet.
Måske det eneste sted,hvor han kan pleje sit mindreværd.
For fremtiden,agter jeg bare at holde mig helt ude af hans tråde.(Mener nu jeg allerede,har nedtrappet det en hel del).
Men med alle hans profil skift, kan man jo "plumpe i",ved et uheld.Derfor ville det jo være hensigtsmæssigt,hvis jeg blev blakket.Så var jeg ude over dette problem.
Ikke så nemt at "gennemskue",alle nye profiler.Det kan jo heller ikke være rigtigt,at alle nye brugere skal mistænkeliggøres,fra start.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-10 16:23

Mosebaek ->
Citat
Ikke så nemt at "gennemskue",alle nye profiler.

Næeh... det har 'vi' jo ans til:

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/archivist.htm

Dette er ikke skrevet i nogen 'ond' mening !

Selv betegner jeg jo mig selv som: Den gode/'onde' spejderdreng :

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Ps. Hvordan syn's I selv det går?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 07-12-10 23:32

Citat
Selvfølgelig ska' der være plads til psykisk syge, ordblinde, børn, nisser og andet godtfolk på kandu.dk, men der bør ikke tillades taletid til arrogante og nedladende individer med hang til gadedrenge sprog og personforfølgelse.

Jeg har ingen beef med at give plads til hverken børn, ordblinde, nisser, psykiske syge, nedladende tosser eller hengemte brune ordinære typer som dig. It's all good.

Jeg er slet ikke så picky mht sprog og form, som du LADER SOM OM at du er. Jeg er übertolerant og i min verden må man ALT i tanker, på skrift og i tale, så længe det holder sig indenfor lovens rammer. Har folk mod på at smide kastanjer i ilden, og brug for at lufte ud, så regner jeg det som en selvfølge at de tager imod, hvad der måtte komme tilbage. Sådan fungerer det på alle de fora’er jeg besøger, og heldigvis for det. For skulle det fungere efter dit hoved, så blev det sku for brunt og provinsagtigt. Desuden er det lidt spas, at du anklager andre for at være smagsdommere, og samtidigt gør dig i, at sætte standard for hvad der sprogmæssigt er kosher på kandu. Er det et trick?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-10 07:50

No1Here ->
Citat
For skulle det fungere efter dit hoved, så blev det sku for brunt og provinsagtigt.

Nåeh... jeg ka' nu godt svare for mig, hvis det sku' kom' dertil. Sprogblomster fra svinestien indgår skam også i mit vokabularium, men du hører mig aldrig helt umotiveret hælde gylle ud over folk, med hvem jeg er uenig.

Som læses kan andetsteds, replicerer jeg gerne på bemærkninger som:

Behandel andre som du selv vil behandles.

Således:

Tjaeh... hvis man ka' li' at få tæv, ska' man bare sparke modstanderen i skridtet

..men jeg begynder ikke at gi' folk sociale karakterer, som en del andre brugere har for vane

No offence. Du gør bare som du lyster No1Here, så passer jeg min egen kiosk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-10 08:15

Ps.
Citat
Desuden er det lidt spas, at du anklager andre for at være smagsdommere, og samtidigt gør dig i, at sætte standard for hvad der sprogmæssigt er kosher på kandu. Er det et trick?

JA ....og det er ét jeg har lært af Anders Fogh Rasmussen og hans kompaner
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 08-12-10 10:21

Citat
men jeg begynder ikke at gi' folk sociale karakterer, som en del andre brugere har for vane

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok skrue ned for gloriepudsningen. Efter 4 år herinde, så begynder man at kende lusene på travet. Du hellige hedenske havmåge.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 08-12-10 10:30

Du der Ans, som garntrisse stadig læser med på tråden. Jeg har lige opdaget at jeg ikke må være med i dine tråde. Hvorfor? Nu havde jeg ellers lige et svar til din tråd om pudsemiddel.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-10 10:33

No1Here

Der er fri bane