/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Europa spillet?
Fra : Mette117
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 11-05-03 15:43

Hejsa allesammen!

Jeg kunne godt tænke mig at spille det "gamle" Europa spil.... Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan spille det, uden at skulle downloade det?

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig!

Mette

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-03 16:59

Hej Mette

Jeg ved ikke om det er netop dette spil du mener , men dette "europa spillet", kan du se og downloade her:

http://www.abandonspil.dk/game.php?id=41

Der er 2 link midt på siden til steder, hvor du kan hente spillet

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 11-05-03 22:57

Hejsa Srhansen!

Ja de sider havde jeg også selv fundet men jeg ville ger finde en side hvor jeg kan spille det online og altså ikke skal downloade det!

Mvh
Mette

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-05-03 21:55

Hej Mette

Det må du undskylde Jeg havde vist ikke læst dit spørgsmål grundigt nok

God bededag

srhansen

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 29-05-03 13:08

Hej Mette.

Er du sikker på det er muligt at spille det online? Spillet er jo rimeligt gammelt! Fra 1992!

Jeg har lige hentet det og jeg kan altså ikke se nogle muligher i at spille det online!

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 30-05-03 00:47

Man har vel lov at håbe!

Mette

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 03-09-04 01:09

Tak for svaret srhansen.