/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Du skal da ikke snydes sne-fnug
Fra : 3773
Vist : 780 gange
500 point
Dato : 05-12-10 20:02

Her er 500 til dig

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 05-12-10 20:07

Det er da kun kandu han har snydt og

Kandu ike sende læsebriller til teamet .... jeg tror de mangler dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:09

Ja for dælen......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 20:11

Morsomt indslag.

Citat
Blacklistet brugere
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1
--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato
1 molokyle 25-05-2003
2 sne-fnug

Nå - nu ryger jeg nok med i puljen for at sige "eliten" imod.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-12-10 20:13

Hukommelsen er ganske kort 3773 - dette skrev du i marts måned!

Superspammeren igen
Fra : 3773 Vist : 188 gange
100 point
Dato : 07-03-10 06:29

--------------------------------------------------------------------------------
Husk nu, kære kanduer. Prøv BTI

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 07:03

--------------------------------------------------------------------------------
http://kandu.dk/Spg145601.aspx

Nå, så opgav psykopaten i første omgang. Diverse provokationer og løgne fik ikke noget til at bide på!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 07:04

--------------------------------------------------------------------------------
http://kandu.dk/spg145604.aspx nu bare med nye løgne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 07:21

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277842 Så tog teamet action igen. Tak for det.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 08:22

--------------------------------------------------------------------------------
Det kører da helt forrygende.
Troede faktisk at det skulle være blevet sværere at oprette en ny profil....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 08:24

--------------------------------------------------------------------------------
Næhhh åbenbart ikke. Men de er blevet hurtigere til at lukke ham.

Accepteret svar
Fra : granner01
Modtaget 100 point
Dato : 07-03-10 10:08

--------------------------------------------------------------------------------

Så var det ikke helt forgæves at jeg levede i håbet om en fredelig weekend med kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-10 10:26

--------------------------------------------------------------------------------
granner01

Jeg mener da at have læst i en tråd, at du kender Jørn. Du har da også deltaget i næsten alle de "spørgsmål" han har skrevet.

Citat
Så var det ikke helt forgæves at jeg levede i håbet om en fredelig weekend med kandu.

Det er måske dig, han besøger han er jo på weekendophold

Men jeg kan ikke se det logiske i at deltage i spørgsmål fra en bruger, som man samtidig klager over til kandu

Åhh jo hit med point, som ikke kan bruges til noget ... vær så med på bølgen om at nu skal han bare ud

Men granner01 det er du ikke den eneste, der har gjort ... men som Jørn selv har skrevet et utal af gange " Man har et standpunkt til man tager et nyt"

Vægelsindet LOOL det er der flere på kandu der er for at tækkes ham

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-10 10:56

--------------------------------------------------------------------------------

Ans.

Jeg har mødt ham for 35 år siden, og da var han en rigtig fin fyr, men har ikke set eller været i kontakt med ham siden. Vi har skrevet lidt PM, men det er det. Og jeg har bedt ham om at begrænse sig. Men målet er nået. Han bliver jo ikke anderledes, selv om han skriver det. Og nu orker jeg ikke mere.

Og du kan ikke klandre mig for ikke at være vågen. Ofte opdager jeg ikke at det er Jørn før en eller anden skriver det til mig.
Jeg kan lide at diskutere, og så er det ofte så spændende at jeg ikke tænker over hvem der skriver hvad.

Og ved du hvad, når man er aktive her på kandu, så kommer pointene. For min skyld kan de afskaffe dem.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 13:11

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret granner01.

Hvem ka'? Granner ka'!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:15

Narjjj da Eyvind. Det var bare for ikke at friste idioten over evne. Han har lige skrevet han slet ikke vil ha' poæng, om så vi insisterede på han skulle have dem (fordi han jo er sådan er rar og givende Kandu'e). Men havde han ikke være blacklistet kan vi vædde på at idioten havde været på pletten indenfor få sekunder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 20:16

Eyvind

Så skal du da bare være glad for, at du kan kommentere her

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:19

Jeg holder faktisk ret lav profil webm. Det kniber mere for mine med-kandu'er. Læg venligt mærke til jeg ikke deltager i nogle af hans tråde, selvom han nu har ophævet hans blacklistninger (det har han alligevel gjort 50 gange tidligere for så at oprette dem igen før eller siden).

Men det har da kløet i fingrene for at smiley crashe nogen af de mere givende tråde.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:20

Tak for svaret ans.

øøøbbbs det var sørme da en fejl. Det var jo spørge-Jørn der skulle have haft alle de rare poæng.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-12-10 20:21

Jeg fik vist ikke lige fat i pointen med det samme

Jeg var da lige ved at tro du havde skiftet parti

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 20:21

Der er da sne-fnug i rigelige mængder, her hvor jeg bor.

Så jeg er ikke blevet snydt .... men kunne godt have undværet dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:26

Men kunne vi skabe enighed om en generel black-listning af Spørge-Jørn og en samlet ignorering, følger jeg hjertens gerne med. Er begyndt for mig selv, og foretrækker at lade idioten diskutere med sig selv (hvilket han åbenbart holder meget af).

Når nu ikke kandu kan holde ham ude, kan vi jo sørge for det er uinteressant at være her.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 20:27

Jammen Ans dog:
Citat
Så skal du da bare være glad for, at du kan kommentere her

Det er jeg da også - for ellers kunne det jo ikke være vidensdeling.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:30

Videndeling er det ikke Eyvind, når man er nødt til at svare folk pr PM for at undgå Spørge-Jørn's utidige indblanding. Det kommer ikke mange til gode.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 20:34

Jo jo det må det være når jeg gør opmærksom på blacklisten.
Det er da en viden som jeg deler med resten af tråden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 20:37

Den er offentlig og frit tilgængelig for alle. Det er PM'erne forhåbentlig ikke, selvom nogen har en en foruroligende stor viden om indholdet af PM.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 20:43

Tja - jeg forestiller mig, at stortset alt kan lukkes op, og forsøger at begrænse korrespondancen til minimum gennem PM.

Nå jeg må slutte i denne tråd - jeg har ikke så mange point til at købe for.