/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fra : ans
Vist : 791 gange
500 point
Dato : 05-12-10 18:37

Du skal da også have en adventsgave

Du er ikke den eneste, der har kæmpet for at kandu skulle stramme ballerne.

Desværre ser det ud til at ballerne hænger .... meget løst

til dig og din familie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 18:47

Citat
Du er ikke den eneste, der har kæmpet for at kandu skulle stramme ballerne.

Hvorfor ødelægger du så principperne med den slags "gaver"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 18:51

refi

Med et håb om at teamet vågner af den dvale, som de har ligget i i meget laaaaang tid.

På nuværende tidspunkt er der ikke principper på kandu. Det har teamet selv sørget for og

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 18:54

Nååeee Refi, ondt for tænder igen???? Er der nogle poæng du ikke kan få? Svar da på noget af Spørge-Jørn's lal!

Glæder mig til vi kommer dertil hvor han får smæk og bliver lagt i seng!
http://festklaveret.dk/da/tekst/187/spoerge+joergen.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 18:55

Det har du ret i, men benzin på bålet er næppe den rette vej (se dit tidligere spørgsmål)

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 05-12-10 18:56

Hvordan kan man iøvrigt få kandu længere ned end det er nu??? En del af svarene falder pr PM, fordi man ikke gider indblanding fra Jørn Multiprofil. Så sitet er godt på vej til at udhule sig selv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 18:58

Citat
Nååeee Refi, ondt for tænder igen????

Næh nej - men det er lidt malplaceret at skælde ud over Kandu og så SELV fortsætte diverse PLAT

Citat
Er der nogle poæng du ikke kan få?

Hvad skulle de dog bruges til

Citat
Svar da på noget af Spørge-Jørn's lal!

Det ville tage dagevis - der er mindst 10 nye profiler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 19:01

Så er man jo nødt til at gøre som jeg. Svar via PM! På den måde slipper man for skvadderhovedets indblanding. Desværre er det så ikke til nytte for andre. Men sådan har kandu.dk åbenbart ønsket det skal være.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 19:01

refi

Som jeg husker det, så var der på et tidspunkt, hvor "profiler" delte point. Du var en af dem, men kandu tog ikke dine point fra dig, men det skete for en anden bruger ..... det lugter langt væk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-12-10 19:05

...og ønskede kanduerne i virkeligheden at få et pænt og rent kandu, blacklistede man ham kollektivt, og undlod konsekvent at svare på hans tåbeligheder. Se hans historik?!?? Jeg kan kun give Klumme ret. Magen til meningsløst ævl og vrøvl skal man sateme lede noget længe efter.

Men poængliderligheden vil ingen ende tage. Og de dydige deltage i hvad som helst, bare der er lidt poæng i syne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 19:05

refi

Citat
Der skal et HELT ANDET registreringsprincip til og så skal ALT hvad der hedder point FJERNES...

Så kan de skifte navn til ARTO2

Så ville du sikkert også bruge tiden på noget andet ..... du ville da ikke sættes i bås med ARTO eller ????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 19:23

Citat
Så ville du sikkert også bruge tiden på noget andet

Ikke nødvendigvis....

Hvis Kandu blev som den var i starten (selvom der også dengang foregik lidt af hvert) - så ville det være VÆSENTLIG mere interessant at "hjælpe" folk og FÅ hjælp....

Nu drukner ALLE spørgsmål i alt muligt smalsnak (ikke kun i smalltalk) der intet har med spørgsmålene at gøre, og dermed drukner svarene.....

Ydermere er ALLE nye brugere åbenbart mere eller mindre "tabt" da de enten IKKE kender reglerne eller GIDER sætte sig ind i dem - hvilket så igen får spørgsmål til at "drukne"....

Der er en DEL brugere af Kandu der ved en del om det de snakker om - uenige kan vi altid være - men mange kan nu godt betegnes som "experter" til en vis grænse (om ikke andet så af erfaring) - de fleste har dog en eller anden form for håndværk

Uden en eller anden form for moderator (kontrol) vil Kandu blot blive mere og mere "legeplads"

For mig er det blevet mere et "tidsfordriv" når jeg alligel skal holde øje og ører med en masse skærme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 19:51

Citat
Uden en eller anden form for moderator (kontrol) vil Kandu blot blive mere og mere "legeplads"

Det har kandu været i meget laaaaang tid, men teamet, ja jeg ved ikke fra hvilket land de kommer, men de er helt ude af kontrol og

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 19:58

Tak for svaret 3773

til dig og din familie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-12-10 20:06

Jeg er lidt i tvivl om jeg læser rigtigt efterhånden når jeg ser ikonet ved profilen Ans.

Skuller der måske have stået:

ANS
WAR