/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tagrende mindre end de normale 102 mm
Fra : kylco
Vist : 8478 gange
250 point
Dato : 04-12-10 21:19

Nogen som kan finde tagrende mindre end de normal Plastmo 102 mm, gerne en str. 50 - 60 mm.

Jeg skal bruge 2,6 m på et skur hvor der ikke er meget plads, har ikke lyst til at skifte de nuværende sternbrædder med nogen som er 50 mm længere.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-12-10 21:42

Hej kylco !
Tja, som mangeårig blikkenslager kan jeg jo kun sige til dig: "Gå hen til din lokale blikkenslager og forklar ham hvad du har brug for."
Der er stort set ingen grænser for hvad han kan gøre for dig, han kan bukke/valse en tagrende i præcis den størrelse du kan tænke dig, og du skal jo kun bruge 3 meter.
Hvis du tager et præcist mål, så kan han færdiglave den til dig så den har den længde og bredde du kan tænke dig - du ved: INTET ER UMULIGT .... for vor herre, og en blikkenslager.

Glem alt det der plastic og anskaf dig en RIGTIG tagrende - hvis du vil dupere din nabo, så kan den også laves i kobber, men ellers er zink et fantastisk materiale.
god fornøjelse
Bennymanden

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-12-10 23:07

Det lyder som en skidegod ide!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-12-10 07:44

Forhandlere af campingvogne har nogle små i plast . Har været på min skurvogn i 6 år ingen problemer,kan ikke huske hvad firmaet hed -øv

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 250 point
Dato : 05-12-10 17:30

Jeg har fundet adressen hvor jeg købte smalle tagrenner til skurvognen:

http://ahlnor.dk/

telf 70205859

de var meget behjælsommer med at finde de rige render overgangsstykker mv

Godkendelse af svar
Fra : kylco

Dato : 14-12-10 20:03

Tak for svaret lham.