/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hejsa Kanduer
Fra : Sunowich
Vist : 1145 gange
500 point
Dato : 04-12-10 10:06

Hvordan står det til herinde
Kram fra Suno

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-10 10:11

Godt, vi skal ned over grænsen for at spare...

Jule øl, kålpølser etc...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-12-10 10:12

jotak. longtimenoseesuno.
så kom der lige en hilsen fra en fjern fortid.
selv er jeg ikke så tit herinde mere, så smalltalken er skrumpet ind.
søger stadig hjælp her, når jeg har brug for det.
julekram
aase

Kommentar
Fra : Hovgesen

Dato : 04-12-10 11:13

Hejsa
Jeg synes også det står fint til her. Jeg bruger Kandu når jeg har brug for hjælp og der er altid en del kvalificerede svar jeg kan bruge.
Længe leve Kandu

God jul til alle

Lasse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-10 11:46

Hejsa Suno

Hyggeligt at se dig igen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-12-10 12:40

Hej

Jeg er heller ikke så meget herinde mere.
Så som aasenissum siger....smalltalk er ikke hvad smalltalk har været

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-10 12:55

Hej Suno
Dejligt at høre et pip fra dig jeg er inde og kigge jævnligt men deltager ikke meget i spørgsmål.
Du og dine må ha' en glædelig jul og et godt nytår

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-10 14:30

Hvad så Sunowich - er mudderpølen frosset til dernede. (Lidt misundelig på din sø )

Ps. Er også her ved at glide ud.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-12-10 16:28

Hejsa Suno

Dejligt at "se" dig her ...længe siden.

Her er det det sædvanlige ævl og kævl.
Klumme er blevet BL af kandu ...men tilgengæld har vi fået fornøjelsen af en hvis Hr. sne-fnug

Han har været her et stykke tid med op til nu 65 profiler...ganske ulidelig hvis du spørger mig og nogle andre.
Men som sædvanligt er vandene delte.
Håber du har det godt .

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 18:22

Hej,,Sunowich ...

Som du kan se, så har jeg en stor fan i Pia Skov, hvilket jeg er meget glad for.
2 andre i min fanklub hedder ans og o.v.n, så ...

Jooo det går rigtigt godt - Og din Sverige kaffe smagte forrygende ...

Mange her savner Klumme/Klummen ...
Det gør du sikkert ikke, vel ?

Eller tager jeg fejl ?

Og for min skyld så må den højt elskede og højt savnede profil da meget gerne komme tilbage ...

Husker at I to havde et særligt elskværdigt forhold til hinanden, ikke sandt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-12-10 18:26

sne-fnug.......................................

Hopper af tråden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-10 19:54

Nu er det jo sådan med sne fnug at de smelter når forårs solen skinner...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 04-12-10 20:10

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-12-10 21:28

Citat
Nu er det jo sådan med sne fnug at de smelter når forårs solen skinner...

Ja heldigvis Svend...og de lover tøvejr her på tirsdag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-12-10 22:04

Hejsa suno - long time no see.

Det er så hyggeligt, når "næsten" frafaldne kandutter/disser dukker op med brød til teen.

Glædelig jul og festligt nytår!

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 02:10

Sunowich ...

Jeg kender dig ikke så godt som så mange andre her i tråden, for du har været her længere end mig, og jeg vil heller ikke tale om mig selv - Det er der så rigeligt af andre der gør -
Bare se Pia Skov, som med det samme lægger ud - Men du kender jo personen, ikke,, ?

Skal man kalde det for,, "nævenyttig" ?

Nåh, men jeg kan ikke lade være med at fortælle dig, at i min start-tid på denne morsomme og hjertelige forum, så var der to ting, som gjorde et vist indtryk på mig.

Den ene ting var, at du fortalte om Gasolin i en tråd, om hvordan Gasserne kom ud til der hvor du boede, trækkende med deres instrumenter ned af Nørrebrogade og videre ud til dig.
Kan du huske det?

Gasolin er nemlig også et af mine favorit bands. Så dem, bl.a på Christianshavn ude i Sofiegården, da de startede deres fantastiske karriere.

Den anden til jeg mindes om dig var, at du forsøgte at samle kandu.dk medlemmerne til et arrangement, hvor du foreslog at man kunne spille musik sammen og hygge sig med øl.
Husker du det?

Blev det i det hele taget til noget?

Dengang syntes jeg det var et godt initiativ, som du kom med.

"Det gu´da ha´været hyggeligt" Tror jeg du skrev, dengang.

Ja, men det blev vel ikke til noget ?

Eller gjorde det, Sunowich ?

Mvh
JR

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 07:09

... gu´= ku´...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-12-10 11:17

GODT!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-12-10 16:50

jeg føler mig fristet til at høre lidt om mirit, men det går nok ikke at søge her.
men lysten er der.
sporløs, måske var det noget?

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 05-12-10 20:03

Citat
Hvordan står det til herinde

En del såkaldte "seriøse" brugere giver 500 points til hinanden op til flere gange ...

På den måde kommer de højt op på "Hit-Listen" - "Månedens Bedste",
som man, så vidt jeg ved, skal komme ærligt til - Ikke kun ved at sige "Tak" for "God Jul"...

Well - Betyder 0+en shit -

Men det er vel, reelt, ikke OK ...

Især fordi man har så ondt i

Når andre brugere snyder og bytter points ...

Ak ja - Dobbelt moral er en god ting ...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-10 00:56

Citat
jeg føler mig fristet til at høre lidt om mirit, men det går nok ikke at søge her

Hvorfor går det ikke

Du kunne jo eks. skrive en besked til WakinyanKiza og spørge...det er datteren

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 06-12-10 06:32

Ja, hvor er mirit.dk?

Og hvor er Sunowich ... Ude at rejse?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-12-10 06:40

dova, fordi tråden ikke handler om mirit. og vi har da oplevet, at nogle bliver stramme i betrækket, hvis vi vover os uden for spørgsmålet.

[B]må[/B] lige tilføje: mindes med fryd vores fuldmåne-snak/tråd.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 06-12-10 20:56

Hvem gør sig til selvbestaltede "overdommere" over hvad folk "må" skrive om her på Kandu.dk ?

Blæs da på det ...

Lever I ikke i et frit land ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-12-10 18:21

Citat
Jeg kender dig ikke så godt som så mange andre her i tråden, for du har været her længere end mig, og jeg vil heller ikke tale om mig selv -

Nææ det gør du ikke og nu har Kandu teamet smidt dig på porten for 66tyvende gang.
Suno...manden er simpeltheh psykopat og smidt ua fra kandu.