/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP!!!!!!!!!!!!! Windows 2000
Fra : amh
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 11-05-03 14:43

Er der nogle som kan fortælle mig hvorfor at når jeg skal afspille film i Windows media player vil den ikke den skriver explore.exe har generet en fejl og lukkes. Hvorfor skriver den det? den har også skrevet det da jeg havde win 98 på min Computer! det hjælper ikke og installere Mediaplayer om Hvad er problemet?? Håber at nogle kan Hjælpe.. På forhånd Tak! Amh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-03 16:53

Hvilken fejl skriver den helt exact? Med fejlnummer og det hele

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-05-03 17:52

Hej

Det er nok et manglende codec... som skal bruges til at afspille visse fil typer her under film f. eks. .AVI, .Asf, (.Mpg)...
Hvis der er tale om en fil af typen .AVI skal du bruge codecen divx http://www.divx.com

Ellers beskriv fejlen lidt bedre

/Caine

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 11:37
Kommentar
Fra : JurgenJa

Dato : 12-05-03 17:35

Du skal opgradere via MicroSofts hjemmeside. Du kører formentlig med Explorer 5,0 og skal op på 6,0 før du ikke har disse fejlmeldinger mere.