/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp til disse her solist/grupper
Fra : denevigeuheldige
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 03-12-10 18:02

1) Søgte efter et nummer jeg hørte i radioen i dag men fik kun nogle af oplysningerne noteret ned.
a) solist/gruppe = ? (muligvis noget med cirkus)
b) titel = ? = måske "open your mind"
Er sandsynligvis brand aktuel med nummeret som jeg forstod det.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Hvem står bag denne her gruppe? (Har ikke kunne finde info på google)
a) solist = Saiyuki
b) titel = Open Up Your Mind

Rigtig godt nummer som jeg kunne tænke mig at downloade men TDC musik tilbyder desværre ikke nummeret - øv (:

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 03-12-10 18:17

Mirai - Open up your mind
http://www.youtube.com/watch?v=-FIaw-vUT6I

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 03-12-10 23:18

Tak for svaret. Ved du om det overhovedet er muligt at købe en single eller CD hvor på nummeret findes?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-12-10 09:13

Er det kun "Open up your mind"?
så kan du hente den her http://up-it.dk/dl/348/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-10 16:05

for sent, gi' lyd fra dig hvis du vil ha' den

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 05-12-10 17:41

Hej Klaudi. Jamen det vil jeg da meget gerne :_)

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 11-12-10 18:25

Tak for svaret Klaudi. En ven af mig havde faktisk nummeret så jeg har fået det den vej rundt. Jeg ved ikke om den anden bruger herinde (lillelyst) har fået det, men så må han lige vende tilbage.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-10 18:27

Velbekomme