/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
opsigelse + ansættelse
Fra : Mares
Vist : 637 gange
20 point
Dato : 03-12-10 14:41

Jeg er i fast job pånuværende tidspunkt.
jeg skal til jobsamtale i uge 51.
mit arbejde holder lukket mellem jul og nytår så min sidste arbejdsdag er 22 december.

Hvad gør man hvis man skal sige op.?

Normalt ville man jo have til sidste dag i måneden. det samme gælder vel i december, men hva gør man hvis man ikke er på job og man ikke kan få kvitteret sin opsigelse.?

siger man op d. 22 december hvis man nu skulle få jobbet.

Håber på nogle svar. tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 14:53

Ellers kan du sende din opsigeles anbefalet, så får du en kvittering på at du har sendt brevet

Kommentar
Fra : Mares

Dato : 03-12-10 14:57

Hva så hvis modtagelsen hos arbejdsgiver bliver forsinket i uheldigvis? gælder min kvittering på afsendelsen så.?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 03-12-10 14:58

Ja

Godkendelse af svar
Fra : Mares

Dato : 03-12-10 14:59

Tak for svaret Nordsted1.