/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : Capable
Vist : 810 gange
50 point
Dato : 03-12-10 14:12

Når jeg logger ind på Facebook, så kort efter, kommer der en boks frem midt på skærmen, hvor der står: "Internet Explorer er holdt op med at fungere". Efter lidt tid genstarter den ligesom Facebook. Når den har gjort det, går der 2 sekunder, så kommer boksen frem igen, og det hele starter forfra.

Jeg har prøvet at scanne computeren med AVG, hvor den fandt nogle advarsler og noget, men det er blevet ordnet, og Facebook virkerstadig ikke. Og det er kun på Facebook den gør det. Det startede for nogle dage siden.

Hvad skal jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 03-12-10 14:19

Jeg er 99,9% sikker på at du trods scanning, alligevel har en virus

Gå ind her http://www.malwarecheck.dk/ og opret dig i deres forum - det er gratis - og de vil
hjælpe dig med at få din maskine renset

Ps. hvis du spiller spil via fb, så er det netop på de sider der efter sigende er mest virus

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 03-12-10 14:25

Tak, jeg tilmelder mig lige og se om det vil hjælpe...
Ja, jeg spiller spil via Facebook...

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 14:32

Hvis du, mod forventning, ikke får svar hos Malware Check, men det gør du jo nok, for han er dygtig ...

Så prøv her:

http://www.spywarefri.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Capable

Dato : 03-12-10 16:34

Tusind tak, Nordsted1!
Jeg fik at vide jeg skulle downloade et program, der skulle rense computeren, det har jeg gjort, og nu kan jeg være på Facebook uden problemer! :DD

Kommentar
Fra : Capable

Dato : 03-12-10 16:36

Det er bare løgn, lige da jeg troede det var stoppet, gjorde den det igen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 16:42

Så må du ind i forummet på malwarecheck igen... det var dog irriterende

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-12-10 21:09

jeg har problemer med IE så godt som alle steder for tiden, dog får jeg ikke popups, men ventevente --
siden kan ikke vises, jeg har lokal hjemmeside/lukket hjemmeserver, og selv den kan EI ikke finde nogen gange..
jeg bruger firefox, IE og chrome..
Chrome er en klar vinder..
Jeg er maga mange steder på FB. og har aldrig haft 'snavs' derfra,
dog er der visse ting hvor jeg ikke kommer som, du skal kunne lide dette for at se et billede..
jeg vil mene at med sund fornuft(mig og min nejtak til kuponghæfter), så er FB sikker nok at være på.
der er mange (troværdige)sider der giver dig støtte og advarsler..
blandet engelsk og dansk:
http://AllFacebook.com
http://www.facebookguide.dk
At vide lidt og følge med
http://developers.facebook.com
http://www.facebook.com/security

Jeg tillader mig at tro på mig egen fornuft, og FB(der er for mange brugere til at tillade "ulykker")

De største syndere er dem , der gerne , lige vil have dig til at instalere en ekstra linie..
personligt er ... yahommm /youdownloadtube osv. jeg nævner ikke navne ... dem der laver ulykkerne..
find glæden tilbage. hent Chrome fra http://www.google.com/chrome?hl=da
Jeg er ikke interreseret i point..
men en tilbagemelding vil gøre mig glad.
http://www.facebook.com/jorgenkjar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-10 22:24

Hej Natmaden.... spørger får ikke selv mail til sit spørgsmål når det først er lukket, så for at han skal se dine guldkorn, synes jeg du skal skrive en pm og fortælle at du har skrevet i tråden

ps... jeg bruger selv ret ofte youtubedownloader og har aldrig fået virus derfra

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-12-10 08:33

Hej Nordsted jeg skrev youdownloadtube og ikke youtubedownloader ,,
Jeg skrev det som en hentydning til at man skal se sig for hihi :)

Jeg bruger også youtubedownloader men fik (vist nok) desværre også sagt ja til en desktop menulinie til IE.
da jeg mest er på en lille netbook med langsomt mobil internet, opdager jeg tydeligt en hastigheds-nedsættelse i IE. en føelse af at denne plugin/menulinie vil gøre sine ting før at jeg ser den side som jeg ville, det bryder jeg mig ikke om, og fjernede den HELT!!
Desværre er den tilbage efter at have brugt youtubedownloader . HELT tilbage !
Nå men det er jo en anden historie .Og jeg bruger yderst sjældent IE :)

Skrive en 'pm' .. hmm og hvad er nu det ?? post-mortm.! hæhæ
Så kunne jeg jo lige så godt have startet med at skrive til Capable ..
Ding-dong You got mail :)

Hav en dejlig weekend

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-12-10 08:36

Har dinget en pm til spørger