/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
kan ikke slette
Fra : michael30
Vist : 1214 gange
100 point
Dato : 03-12-10 10:36

Hej
jeg har brug for noget hjælp, jeg har en video liggende på mit skrivebord på min pc og jeg kører med windows 7.
Den video jeg ikke kan slette og hver gang jeg prøver så kommer der et vindue op og siger " Du skal have administratortilladelse for at slette denne mappe."
Og det er min pc både som bruger og ejer. så jeg har brug for hjælp til hvordan man sletter den.

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-10 10:50

du kan hente denne program, som sletter alt uønsket, uden at stille spørgsmål. Derfor ekstra opmærksomhed når du sletter

http://www.softforall.com/Utilities/FileDisk/Delete_Doctor09040223.htm

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 26-12-10 20:54

Tak for svaret sp4nker.